Με αυτή την άσκηση θα κοντράρεις σε κοιλιακούς τον Captain America

Ο Thanos θα έσπαγε χέρι στην πρώτη μπουνιά, λέμε!

Στο Infinity War, o Thanos κατέβηκε στη γη και απειλεί την ανθρωπότητα. Από όλους τους Avengers μόνο ο Captain America μπόρεσε να ματσάρει τη δύναμή του.

Τη θυμάσαι τη σκηνή;

 

gif

 

Ο Chris Evans έχει δώσει πόνο τόσα χρόνια, έχει γίνει ένα με το ρόλο του πρώτου αυθεντικού εκδικητή της Marvel και είναι βέβαιο πως θα ρίξουμε μαύρο δάκρυ που μετά τα Avengers θα αποχωρήσει από το ρόλο.

Για να φτάσει πάντως στο σημείο να κοντράρει έναν εκ των δυνατότερων κακών στο σύμπαν, έπρεπε να χτίσει τρελό six pack, το οποίο πάντως το απολαύσαμε μονάχα στην πρώτη ταινία του. Τότε που μπήκε στην κάψουλα παιδάκι δίχως μύες και βγήκε superhero.

 

cap

 

Για να τα καταφέρει, λοιπόν, πέρασε από πολλές και δύσκολες ασκήσεις για κοιλιακούς. Όπως το παρακάτω σετ το οποίο με κατάλληλη διατροφή σου δίνει six pack στη στιγμή (υπερβάλλουμε λίγο, αλλά είναι όντως πολύ δυνατό). Πάρε λοιπόν χρονόμετρο και ξεκίνα. Αν μπορείς να βγάλεις 3 φορές αυτό το σετ αξίζεις μια θέση στο ρόστερ των Avengers.

 

1. Απλοί Κοιλιακοί (Ροκανίσματα)

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

sit ups

 

 

2. Σανίδα σε θέση Push Ups

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

plunk

 

 

 

3. V-sit kickout με τεντωμένα πόδια

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

V sit kickout

 

 

4. V-sit σταθερά

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

V sit hold

 

 

5. Άρσεις Ποδιών

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

Leg raise

 

 

6. Κοιλιακούς στο μονόζυγο, knees to elbows ή toes to bar

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

hanging leg lifts toes to bar

 

 

7. Σανίδα σε θέση Push Ups

Χρόνος: 30 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 30 δευτερόλεπτα

plunk