3 τρόποι για να κάνεις την προπόνηση σου πιο αποδοτική

Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο.

Πάντα δίνουμε όλοι την υπόσχεση στον εαυτό μας ότι θα ξεκινήσουμε γυμναστήριο για να είμαστε σε φόρμα, και να προετοιμάσουμε για τη νέα σεζόν κτλπ.

Ξέρουμε όμως βαθιά μέσα μας ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, γιατί πάμε και πλακωνόμαστε στο φαγητό, άσε που από την άλλη βαριόμαστε να χτυπιόμαστε στα γυμναστήρια.

Ας αφήσουμε όμως στην άκρη για λίγο τη στερεότυπη καλλιγραμμία και τα τέλεια σώματα που περιπλανιούνται ανέμελα στις οθόνες μας.

Τρέξιμο στην ύπαιθρο ή διάδρομο στο γυμναστήριο;

 

Ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο θα πρέπει κάποιος να ασκείται καθημερινά είναι η σωματική υγεία και ευεξία. Τα καλά νέα που σας έχουμε εδώ είναι ότι η σωματική άσκηση αυτή μπορεί να γίνει με πολύ απλούς τρόπους και να μην προκαλεί βαρεμάρα.

Με λίγα λόγια μπορείς να το κάνεις μόνος σου στο σπίτι πολύ αποδοτικά. Θέλει όμως σύστημα. Εμείς το βρήκαμε.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις τι πρέπει να κάνεις για να ασκηθείς αποδοτικά:



1 SHARES