Τρέξιμο στην ύπαιθρο ή διάδρομο στο γυμναστήριο;

Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.

Καλώς ή κακώς το περπάτημα στην ύπαιθρο ήταν κάτι που έγινε ένα με την καθημερινότητά μας στην περίοδο της καραντίνας. Ήταν ο μόνος τρόπος να ξεσκάσουμε βγαίνοντας εκτός σπιτιού, ενώ αποτέλεσε και έναν τρόπο εκγύμνασης την ώρα που ήσουν μαζί με τους φίλους ή την φιλενάδα σου.

Τώρα, παρότι λαμβάνονται νέα μέτρα κατά του κορονοϊού ο οποίος παραμονεύει στη γωνία και ήδη ετοιμάζεται να επανέλθει, ο κόσμος επέστρεψε κανονικά στα γυμναστήρια και ξέχασε το πώς είναι να αθλείσαι στην περιοχή σου. Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετοί που γοητεύτηκαν τρέχοντας στον έξω κόσμο, αποφασίζοντας να σπαταλούν ξεχωριστό χρόνο στο τρέξιμο του γυμναστηριακού διαδρόμου και άλλο στο αντίστοιχο στην ύπαιθρο.

 

 

Το τι είναι πιο καλό για τον οργανισμό μας δεν θέλει και πολύ σκέψη για να το βρεις, προφανώς και η άθληση στην ύπαιθρο. Αν είσαι από αυτούς που προτιμούν το τρέξιμο στο γυμναστήριο πάντως, το κατανοούμε καθότι έχει και τα καλά του.

Αρχικά σε κρατάει μακριά από καυσαέρια, αυτοκίνητα και όποιον άλλον ανεπιθύμητο μπορεί να πετύχεις στον δρόμο, ενώ σε βοηθάει να πετύχεις την απομόνωση που ζητάς καθώς βάζοντας ακουστικά και κοιτώντας την οθόνη που έχεις μπροστά σου είσαι συνεχώς προσηλωμένος σε αυτό που κάνεις αδιαφορώντας για άλλους παράγοντες. Ειδικά αν έχεις το τρέξιμο μονάχα για ζέσταμα πριν τη γενικότερη άσκηση, τότε ο διάδρομος είναι αυτό που χρειάζεσαι.

 

 

Ώστόσο...

Άμα είσαι άνθρωπος του τρεξίματος τότε έφτασε ο καιρός να δεις ποια θετικά σου προσφέρει το ελεύθερο τρέξιμο.

Αυτό που πρέπει να ξέρει κανείς είναι ότι το τρέξιμο στην ύπαιθρο σου φτιάχνει μεν αντοχή, πόδια και βοηθά στο αδυνάτισμα, ωστόσο πέρα από αυτό είναι και άσκηση και για το ίδιο σου το μυαλό. Αντιμετωπίζοντας φυσικά εμπόδια στο δρόμο, ανώμαλο έδαφος, στροφές και διάφορες προκλήσεις για το σώμα, ουσιαστικά τεστάρεις την ετοιμότητα της σκέψης και τον ίδιο σου τον εγκέφαλο.

 

 

Άμα δε, υπάρχει συναντήσεις κάποια αλλαγή καιρού, τότε έχεις και άλλα πράγματα για να δοκιμάσεις πέρα από τις αντοχές και τα ριφλέξ σου. Ταυτόχρονα σε χτυπάει το φυσικό αεράκι κάτι που σου εξασφαλίζει έξτρα αναζωογόνηση την ώρα της άσκησής σου - αλλά αυτό το ξέρουμε πως δεν είναι από τα ατού που θες να ακούσεις.

Εμείς σου δώσαμε τα δεδομένα και εσύ τώρα πρέπει να διαλέξεις. Μπορεί το τρέξιμο σε εξωτερικούς χώρους να αποδεικνύεται πολύ πιο κουραστικό και με κάποια έννοια, πολυποίκιλτο, ωστόσο ποιος είπε ότι η άσκηση είναι για να ξεκουράζεσαι;