Bigstock Η απόλυτη άσκηση για να γυμνάσεις έναν προς έναν τους κοιλιακούς σου
52 SHARES

Κάτω, άνω, πλάγιοι, δεν θα μείνει κανείς παραπονεμένος! 

Κουραστικό δεν είναι να πρέπει να κάνεις διαφορετικές ασκήσεις κοιλιακών προκειμένου να γυμνάζεις τις διάφορες ζώνες της κοιλιάς σου; Και όταν λέμε ζώνες, εννοούμε ξεχωριστά τους πάνω, μεσαίους, κάτω και πλάγιους κοιλιακούς.

Αντί λοιπόν να κάνεις διαφορετικές ασκήσεις για τον καθένα, σου βρήκαμε μία άσκηση που θα τους γυμνάσεις όλους. Πρόκειται για ένα συνδυαστικό είδος κοιλιακών που χρησιμοποιούν οι μποξέρ και δεν αφήνει εκατοστό αγύμναστο στην περιοχή της κοιλιάς.

Πριν αρχίσουμε να μιλάμε για την άσκηση, σε προετοιμάζουμε για να μην τρομάξεις. Για να πετύχεις τον σκοπό σου, οι επαναλήψεις δεν θα είναι λίγες. Πέφτεις και παίρνεις… 60.

 

what

 

Ακούγεται κάπως αλλά στην πράξη δεν είναι κάτι το φοβερό. Θέλει βέβαια λίγη προσπάθεια παραπάνω, αλλά στο τέλος αξίζει τον κόπο.

 

Η άσκηση

Θα σου δείξουμε κομμάτι-κομμάτι τις ασκήσεις που θα κάνεις. Ό,τι δεις θα πρέπει να το κάνεις συνεχόμενα μέχρι το τέλος. Το παρακάτω ασκησιολόγιο αντιστοιχεί σε ένα σετ. Καμία ξεκούραση, όλα μονοκόμματα. Πάμε να δούμε λοιπόν.

 

 

1. Ξεκινάμε με ροκανίσματα με τα πόδια σε ορθή γωνία

Επαναλήψεις: 10

ab1

 

 


2. Κοιλιακοί Ποδήλατο

Επαναλήψεις: 10

bicycle

 


3. Kάθετα ψαλίδια

Επαναλήψεις: 10 (μία επανάληψη θεωρούμε μία διπλή «πεταλιά»)

scisorrs

 

 


4. Ανάποδα Ροκανίσματα

Επαναλήψεις: 10

core

 


5. Κάθετα ψαλίδια

Επαναλήψεις: 5

 

scisorrs

 


6. Κοιλιακοί Ποδήλατο

Επαναλήψεις: 5

bicycle

 

7. Τελειώνουμε με ροκανίσματα με τα πόδια σε ορθή γωνία

Επαναλήψεις: 10

ab1

 

Στόχος σου είναι να μπορέσεις να κάνεις βγάλεις όλο το παραπάνω πρόγραμμα επί 4 φορές. Το 'χεις;

  



52 SHARES