«Γυμνάζομαι, γυμνάζομαι κι αλλαγή δε βλέπω»

Τα 4 λάθη που σε εμποδίζουν να σφίξεις.

Πας με μανία στο γυμναστήριο, δεν τρως αηδίες, κοιμάσαι καλά και κάνεις ότι διάβασες ή έμαθες ότι πρέπει να κάνεις προκειμένου να γίνεις fit.

Πέρασε ένας μήνας, πέρασε κι άλλος ένας, αλλά δεν άλλαξαν πολλά. Η κοιλίτσα ψιλο-έσφιξε αλλά ακόμα τρεμοπαίζει, το χέρι σαν να πρήστηκε αλλά ακόμα δεν βάζεις κάτω τους κολλητούς σου, ενώ η γυναίκα ακόμα κάνει παράπονα που δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου στο κρεβάτι. Και να ‘λεγα ότι δεν προσπάθησες.

Ίσως το θέμα σου να μην κρύβεται στη μεθοδολογία που ακολουθείς κατά την καθημερινότητά σου, αλλά στην ποιότητα της κάθε σου κίνησης.

Τσέκαρε μήπως κάνεις κάποιο από τα παρακάτω λάθη και κοίτα να τα κόψεις άμεσα.

 

1. Λάθος διαλείμματα 

 Όπως γράψαμε πριν από λίγο καιρό, καλό είναι να δίνεις έμφαση στο χρόνο ξεκούρασης ανάμεσα στις ασκήσεις σου, ωστόσο είναι δεδομένο πως καμιά φορά παραχαλαρώνεις. Αν το παρακάνεις με το ξύσιμο-διάλειμμα, να ξέρεις ότι χαμηλώνεις επικίνδυνα τους χτύπους της καρδιάς και αυτό εμποδίζει τον οργανισμό από το να «τροφοδοτήσει» τους μύες. Συνήθως 90 δευτερόλεπτα ανάμεσα στις ασκήσεις είναι αρκετά για να είσαι… τουρμπίνα για τη συνέχεια.

 

2. Λάθος ρυθμός 

Η άσκηση θέλει κόπο αλλά θέλει και τον τρόπο της. Τι νόημα έχει να κάνεις συνεχόμενα μια άσκηση επί μισή ώρα και μετά να κάθεσαι, ενώ θα μπορούσες να κατανείμεις σωστά το ίδιο ασκησιολόγιο σε μια ώρα με τα κατάλληλα διαλείμματα ανάμεσα; Μπορεί να ψόφησες από την προσπάθεια, αλλά το μόνο που κατάφερες είναι κάψεις τους μύες σου χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

 

3. Λάθος διατροφή

Όταν έχεις στο νου σου να χάσεις κιλά, το πρώτο πράγμα που σου ‘ρχεται στο μυαλό είναι να κόψεις κάποια γεύματα. Και το πιο σύνηθες λάθος είναι το φαγητό μετά την άσκηση. Και για πες μου τώρα, πώς θα τραφούν οι μύες μετά την άσκησή σου; Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να δημιουργήσεις έξτρα ανάγκη στο στομάχι σου και την επόμενη μέρα θα αρχίζεις να δαγκώνεις ακόμη και το πληκτρολόγιο στο γραφείο. Δεν χρειάζεται λοιπόν να κόψεις γεύματα. Απλά μοίρασέ τα όπως πρέπει.

 

4. Λάθος ασκήσεις

Λέω εγώ τώρα... Μήπως σου έδειξε μια φορά ο γυμναστής πώς γίνεται και εσύ το ξέχασες και από τότε κάνεις του κεφαλιού σου; Ή μήπως σ’ αρέσει να κάνεις τον γνώστη στα γύρω θηλυκά την ώρα που δεν έχεις καν ιδέα; Αδερφέ, άσε το σαλιάρισμα και ρώτα. Καλύτερα αυτό από το να κουβαλάς σκελετικό πρόβλημα για μια ζωή.