Πώς θα μειώσεις τους πόνους στην πλάτη σου με μία και μόνο άσκηση

Είναι αυτή η εποχή και πρέπει κάτι να κάνεις γι’ αυτό.

Οι σύγχρονες μελέτες δείχνουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θα υποφέρουν από πόνους στην πλάτη ή τον αυχένα κάποια στιγμή στη ζωή τους.

Οι περισσότερες περιπτώσεις πόνου στην πλάτη είναι μηχανικές, πράγμα που σημαίνει ότι δεν προκαλούνται από σοβαρή κατάσταση και μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά.

 

 
 

Το 50% δε των εργαζομένων, υποφέρουν συνήθως από έντονα συμπτώματα πόνου στην πλάτη, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.

Έρευνα: Εσύ πού εστιάζεις όταν διαλέγεις σύντροφο; Πρόσωπο ή σώμα;

Ο πόνος στην πλάτη είναι ο συνηθέστερος λόγος αποχής από την εργασία και ο δεύτερος συνηθέστερος λόγος επίσκεψης σε φυσικοθεραπευτή.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι πόνου στην πλάτη, οι δύο κύριοι τύποι είναι α) ο οξύς και ο β) ο χρόνιος. Ο οξύς πόνος στην πλάτη είναι ο συνηθισμένος και συνήθως φεύγει μέσα σε 3 ημέρες έως 6 εβδομάδες. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει ο χρόνιος πόνος στην πλάτη και τα συμπτώματα επιμένουν για περισσότερο από 3 μήνες.

 

 
 

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να διαχειριστείτε τον πόνο στην πλάτη σας αλλά να ζητάτε πάντα συμβουλές από έναν επαγγελματία υγείας που μπορεί να κάνει σωστή διάγνωση και να σας καθοδηγήσει στην κατάλληλη θεραπεία και αποκατάσταση.

Οι ηλικίες άνω των σαράντα ετών είναι οι πιο ευπαθείς, αλλά πολύ συχνά και νεότερα άτομα, κάτω των τριάντα ετών, υποφέρουν από ανάλογους πόνους.

Οι νέοι συνήθως, λόγω πιο εύκαμπτου σκελετού, δεν επηρεάζονται ιδιαίτερα από την καθιστική ζωή και από τις καθημερινές κινήσεις.

Δες εδώ τι πρέπει να κάνεις αν έχεις πόνο στην πλάτη:



2 SHARES