Τρεις ασκήσεις για να μετατρέψεις τον θώρακα σε πανοπλία
7 SHARES

Το τρίπτυχο της επιτυχίας που θα θωρακίσει το κορμί σου.

Έχεις ξεκινήσει να γραμμώνεις αλλά νιώθεις πως κάτι λείπει στο κορμί σου; Έχεις φάει τους ήρωες των Marvel και DC με το κουτάλι και έχεις ζηλέψει αυτά που πετάνε πλάι στο στέρνο των Winter Soldier και Deadpool.  Καλό σημάδι το ότι έχει ξεκινήσει να σφίγγεις αλλά μήπως να δώσεις το κάτι παραπάνω τώρα που είμαστε στη μέση του καλοκαιριού; Κεφάλια μέσα λοιπόν.

Στο Ratpack σου έχουμε μία απλή τριάδα ασκήσεων για τις οποίες αξίζει να κλειστείς στο γυμναστήριο και να φουσκώσεις το στήθος σου μετατρέποντάς το σε πανοπλία.

 

1. Βυθίσεις

Πιάσε τις λαβές με τα χέρια σου ίσια και χαμήλωσε το κορμί σου μέχρι οι αγκώνες σου να σχηματίσουν ορθή γωνία. Δώσε βάση όμως, πρόσεχε να μην ανοίγουν στα πλάγια γιατί το έχασες.Αφού έφτασες μέχρι κάτω επιστρέφεις στην αρχική σου θέση.  Αυτό είναι μία επανάληψη.

Σετ: 4 | Επαναλήψεις: 25 | Διάλειμμα: 1 λεπτό

 

 

 

2. Ανοίγματα με αλτήρες σε επικλινή πάγκο

Ξάπλωσε στον πάγκο και κράτησε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι. Τα χέρια σου ενωμένα κλειστά ακριβώς πάνω από το πρόσωπο και τα ανοίγεις προς τα πλάγια, προσέχοντας να μην τεντώνουν τελείως οι αγκώνες. Επανάλαβε την αντίστροφη κίνηση φέροντας και τους δύο αλτήρες πάνω από το πρόσωπο σου.

Σετ: 4 | Επαναλήψεις: 25 | Διάλειμμα: 1 λεπτό

 

 

 

3. Πιέσεις με μπάρα

Πιάσε πάγκο πάλι και πιάσε την μπάρα. Αυτό που πρέπει να προσέχεις είναι τα χέρια σου να βρίσκονται στο ύψος των ώμων. Σήκωσε την μπάρα και ξεκίνα τις πιέσεις στο ύψος του στήθους μέχρι να τεντωθούν τα χέρια σου. Εισπνέεις πριν σηκώσεις τα κιλά και εκπνέεις όταν βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο.

Σετ: 4 | Επαναλήψεις: 25 | Διάλειμμα: 1 λεπτό

 

 



7 SHARES