Bigstock 5 ασκήσεις CrossFit για να κάψεις λίπος σε μόλις 3 λεπτά
20 SHARES

Σε υψηλή ένταση για να εξαφανίσεις μέχρι και 200 θερμίδες.

Ψάχνεις τρόπο να χάσεις κάνα κιλό ωστόσο φοβάσαι ότι για να το καταφέρεις θα χρειαστείς άπειρο χρόνο και κυρίως κόπο.

Για το δεύτερο έχεις δίκιο (τα αγαθά άλλωστε κόποις κτώνται) ωστόσο δεν χρειάζεται να αφιερώσεις άπειρες μέρες για να το πετύχεις.

Εφόσον ακολουθήσεις πιστά το παρακάτω ασκησιολόγιο ενδέχεται να χάσεις μέχρι και 200 θερμίδες σε δυόμισι λεπτά.

Σε εξιτάρισε; Το λιμπίστηκες;

 

R4hS

 

Εδώ είσαι!

Υπάρχουν δύο διαφορετικοί δρόμοι που μπορείς να ακολουθήσεις. Μπορείς να επιλέξεις να κάνεις μία άσκηση για 2:30 λεπτά συνεχόμενα, ή 5 ασκήσεις επί 30 δευτερόλεπτα τη μία. Για να σε δούμε.

 

1. Burpees

bur

2. Jumping Jacks

jumpingjack 1457045563

3. Mountain Climbers

moun

4. Squat με άλμα

squo

5. Ανεβάσματα σε step με αλτήρες (εναλλάξ το κάθε πόδι)

dumbbell step up

 



20 SHARES