Η τριχόπτωση σου μπορεί να σταματήσει με ένα καλό πιάτο φαγητό

Δεν θέλει περίεργες θεραπείες, θέλει απλά βιταμίνες.

Αρχικά, το πόσες τρίχες πέφτουν εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Μερικοί από αυτούς είναι το φύλο, η ηλικία, τα γονίδια και φυσικά η διατροφή. Μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία μπορεί να συμβάλλει τόσο στη μείωση της εποχιακής τριχόπτωσης, αλλά και στην ποιότητα της τρίχας, κάνοντας τα μαλλιά πιο γερά και λαμπερά. Ενώ αντίθετα μια διατροφή πτωχή σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά μπορεί να κάνει τα μαλλιά πιο λεπτά, εύθραυστα, θαμπά και να εντείνει το πρόβλημα της τριχόπτωσης.

 

 
 

Η Άσπα Κοττά είναι ο νέος εθισμός μας στο Instagram

Αν για παράδειγμα τα μαλλιά σου είναι αρκετά εύθραυστα, είναι συχνά δείγμα έλλειψης βιοτίνης στη διατροφή σου.

Αν υπάρχει σημαντική τριχόπτωση και τα μαλλιά είναι λεπτά, εύθραστα και θαμπά, τότε αυτό μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη των εξής θρεπτικών συστατικών:

Πρωτεΐνης

Σιδήρου

Ψευδαργύρου

Σεληνίου

ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων

Νιασίνης

Βιοτίνης

Το βασικό στοιχείο που πρέπει να έχει μια διατροφή για υγιή και δυνατά μαλλιά είναι η ποικιλία.

 

 
 

Η ποικιλία στη διατροφή, σου εξασφαλίζει ότι θα λάβεις όλες τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που χρειάζεσαι. Η έλλειψη των κατάλληλων θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών, των βιταμινών A, C, D και E, σιδήρου, ψευδαργύρου, σεληνίου, βιταμινών του συμπλέγματος Β, βιοτίνης, νιασίνης και απαραίτητων λιπαρών οξέων μπορεί να επιβραδύνει την ανάπτυξη των μαλλιών ή ακόμη και να προκαλέσει τριχόπτωση.



8 SHARES