Tα τρόφιμα που μπορούν να σου αποδυναμώσουν τη μνήμη
26 SHARES

Κι όμως είναι αλήθεια γι’ αυτό πρέπει να τα αποφεύγεις.

Σύμφωνα με έρευνες, υπάρχουν σημαντικές επιστημονικές αποδείξεις, ειδικά μετά τα 50 χρόνια ζωής ότι ο βαθμός διατήρησης των πνευματικών ικανοτήτων εξαρτάται από μερικούς απλούς περιβαλλοντικούς παράγοντες. Κάποιοι από αυτοί είναι και το τι τρώμε.

 

 
 

Τέσσερις εβδομάδες διατροφής με υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα οδήγησε σε ισχυρή φλεγμονώδη απόκριση στον εγκέφαλο των ποντικιών, η οποία συνοδεύτηκε από συμπεριφορικά σημάδια απώλειας μνήμης, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης που δημοσιεύθηκε στο Brain, Behavior and Immunity.

Αυτές είναι κάποιες από τις τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θέλεις να έχεις καλή μνήμη:

 

 

Τα άτομα που παραμένουν σωματικά δραστήρια, αποφεύγουν τα υψηλά επίπεδα άγχους και έχουν πλούσια κοινωνική ζωή είναι καλύτερα εξοπλισμένα να αντιμετωπίσουν την πνευματική γήρανση.

Οι ερευνητές βρήκαν, επίσης, ότι η λήψη συμπληρωμάτων ω-3 λιπαρών οξέων DHA μαζί με τα επεξεργασμένα τρόφιμα απέτρεψε τα προβλήματα μνήμης και μείωσε τις φλεγμονώδεις επιδράσεις σχεδόν απόλυτα στα γηραιότερα ποντίκια. Σημειώνεται ότι στα νεότερα ενήλικα ποντίκια που κατανάλωναν επεξεργασμένα τρόφιμα δεν ανιχνεύθηκε νευροφλεγμονή και γνωστικά προβλήματα.

 

 
 

Η πνευματική διέγερση, η εκμάθηση νέων πραγμάτων και η νεανικότητα στη σκέψη επίσης συμβάλλουν στην πρόληψη της απώλειας της μνήμης. Η υγιεινή διατροφή είναι επίσης στοιχείο κλειδί στην πνευματική εγρήγορση.

Δες εδώ κάποιες από τις τροφές που δεν κάνουν καλό στη μνήμη:



26 SHARES