Πώς θα παραμείνεις σε φόρμα εν όψει καλοκαιριού
Ο απόλυτος οδηγός για να διατηρήσεις τη φόρμα σου και το γυμνασμένο σου σώμα και τη φετινή σεζόν.

Για οποιδήποτε λόγο κι αν γυμνάζεται κάποιος, είναι βέβαιο ότι αξίζει τον κόπο. Είτε το κάνει μόνο από άποψη εμφάνισης, είτε για λόγους υγείας, πάντοτε η καλή και σωστή γυμναστική μόνο καλό έχει μόνο να προσφέρει στον οργανισμό σου. Το δύσκολο βέβαια είναι να κάνεις την αρχή

Εμείς δεν μπορούμε να σου δώσουμε τόσο το κίνητρο, όσο έναν σωστό τρόπο προπόνησης, ένα πλάνο το οποίο θα σε κάνει καλύτερο και θα σε βοηθήσει να ξεκινήσεις με τις σωστές βάσεις.

Πάμε να δούμε λοιπόν όμως τι ταιριάζει στον καθένα και πως θα πετύχει τους στόχους του.

go

 

Κάψιμο λίπους

Ας είμαστε ειλικρινείς, η απώλεια λίπους αποτελεί τον κορυφαίο λόγο για να ξεκινήσει κάποιος γυμναστική. Αλλά δεν είναι μόνο θέμα εμφάνισης. Το να αδυνατήσει κανείς σωστά και να χάσει το λίπος του, μπορεί να του βελτιώσει αισθητά τον ύπνο του και να αισθάνεται ο ίδιος καλά. Αν θες λοιπόν να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά μην καθυστερείς, τρέχα να γυμναστείς.

Χτύσιμο δύναμης

Καλή η απώλεια λίπους, αλλά όλοι μας κρύβουμε μέσα μας έναν σούπερ ήρωα, έτσι; Σε ένα γυμναστήριο μπορείς να βγάλεις τον Captain America που κρύβεις μέσα σου, χτίζονται μύες και αυξάνοντας τη δύναμή σε όλο σου το κορμί. Από τα ελεύθερα βάρη, μέχρι τα μηχανήματα και τις σύνθετες ασκήσεις, ο καθένας μπορεί να φτάσει στο επιθυμητό για τον ίδιο αποτέλεσμα.

Απέκτησε επιτέλους Six-Pack

Είναι το πιο συνηθισμένο δείγμα, του ότι κάποιος γυμνάζεται σωστά. Όταν αποκαλύπτονται οι κοιλιακοί σου, κάτω από τη χαμένη - επιτέλους - επιφάνεια λίπους, τότε κάτι κάνεις πολύ σωστά. Για να το αποκτήσεις βέβαια, χρειάζεται και η κατάλληλη διατροφή. Δεν γίνεται τίποτα από μόνο του.

 

Αύξησε την αντοχή σου

Είτε προετοιμάζεσαι για το Μαραθώνιο, είτε έχεις προσωπικούς στόχους, τότε ήρθε η ώρα να ανεβάσεις το ρυθμό και την ένταση της προπόνησής σου, έτσι ώστε να ανεβούν τα επίπεδα αντοχής του οργανισμού σου και να αποφεύγεις με ευκολία μικροτραυματισμούς που σε κρατάνε πίσω.

Πάρε κιλά...

Ναι, καλά διαβάσατε. Το να αυξήση κανείς το βάρος του, είναι ευκολότερο από το να χάσει κιλά. Έτσι, μπορεί κανείς πάρει βάρος με σωστό και υγιή τρόπο, αυξάνοντας τη μυική του μάζα, χωρίς να μπαίνει λίπος στον οργανισμό. Αλλαγές στον τρόπο ζωής και σταθερό σχέδιο προπόνησης, αποτελούν τα βασικά εφόδια για το πρώτο βήμα.

... και χάσε κιλά

Και πάμε σε αυτό που θέλουν όλοι. Για να ξεκινήσεις βέβαια, καλό θα είναι να γνωρίζεις ποιες ασκήσεις προσφέρουν άμεση απώλεια θερμίδων. Πολύ τρέξιμο, γενικότερα αερόβια προπόνηση θα σε βοηθήσει να μπεις σε ένα σωστό πρόγραμμα.

run

 

Γυμνάσου σπίτι

Την περίοδο που διανύουμε, καλό είναι να αποφύγεις το γυμναστήριο λόγω κοροναϊού κάνοντας ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα στο σπίτι. Υπάρχουν εκατοντάδες προγράμματα, τα οποία προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται κανείς για να πετύχει το σκοπό του. Αρκεί να υπάρχει ο χώρος για την κατάλληλη γυμναστική.

 



15 SHARES