Πώς να κάνεις αποτελεσματική γυμναστική στο σπίτι
32 SHARES

Ειδικά τώρα που κλείνουν τα γυμναστήρια.

Η γυμναστική και η διατροφή αποτελούν τα σημαντικότερα γρανάζια αναφορικά με την υγεία ενός ανθρώπου. Η πλειοψηφία των ανθρώπων στις μέρες λίγο-πολύ προσέχει τι τρώει, ενώ παράλληλα προσπαθεί να μείνει “ενεργή” κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ωστόσο, οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής, τα μεγάλα ωράρια εργασίας καθώς και οι συνεχείς μετακινήσεις δεν μας αφήνουν αρκετό ελεύθερο χρόνο ώστε να ασχοληθούμε με τη διατήρηση ή βελτίωση της σωματικής μας διάπλασης.

Η αλήθεια είναι πως ένας μέσος εργαζόμενος, ο οποίος ξοδεύει τουλάχιστον 12 ώρες στη δουλειά του (υπολογίζοντας και τις καθημερινές μετακινήσεις), δύσκολα θα σκεφτεί στο τέλος της ημέρας να επισκεφθεί ένα γυμναστήριο.

Πόνεσαν τα ματάκια μας στο γυμναστήριο.

 

Βλέπεις, δεν είναι μόνο ο επιπλέον “κόπος”-ενέργεια που θα αφιερώσεις στο γυμναστήριο που σε απωθεί από το να το επισκεφθείς. 

Η διαδικασία της προετοιμασίας, της μετακίνησης, του γυρισμού αλλά και των επιπλέον εξόδων (κόστη μεταφοράς και συνδρομές) συντελούν στο να πάρεις μία αρνητική απόφαση.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις πώς να κάνεις σωστή γυμναστική στο σπίτι:



32 SHARES