Τρεις τρόποι για να κολυμπάς πιο γρήγορα

Έχεις ολόκληρο Αύγουστο για να προπονηθείς.

Για εκείνους που το κολύμπι αποτελεί αναπόσπαστη καθημερινότητα, γνωρίζουν ότι ο τρόπος που κολυμπάς, όχι μόνο βοηθάει το σώμα στην κίνηση αλλά και βοηθούν στο να κάψεις περισσότερο λίπος. Η θάλασσα ή η πισίνα στο κολυμβητήριο, είναι από τους βέβαιους τρόπους για να χτίσεις την αντοχή, να αυξήσεις την ταχύτητα και να ρίξεις τα περιττά κιλά. Πώς όμως θα κολυμπάς πιο γρήγορα;

Να έχεις στο νου σου τρεις βασικούς κανόνες:

1. Σφίγγε όλους τους μεγάλους μύες σου. Ώμοι, πλάτη, κοιλιακοί, τετρακέφαλοι και γλουτιαίοι. Μάζευε τα πλευρά σου προς τα μέσα σαν να προσπαθείς να τα ενώσεις στο κέντρο του κορμού σου. Θα σου δώσει μεγαλύτερη ώθηση.

2. Οι καρποί πρέπει να είναι σφιχτοί και να κρατάς τα χέρια σου τεντωμένα όταν το ένα σου χέρι είναι πίσω και το άλλο μπροστά. Τα δάχτυλα είναι πάντα, μα πάντα, κλειστά.

3. Η νοητή ευθεία που ενώνει αυχένα, κεφάλι και αφαλό, πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένα στο ίδιο επίπεδο με τα ισχία, τα γόνατα και τα πέλματα. Ουσιαστικά να δείχνεις σαν σανίδα κάθε φορά που δίνεις ώθηση με τα χέρια σου.



8 SHARES