pexels Ο πιο αποδοτικός τρόπος για να κάψεις λίπος και να «στεγνώσεις»

Ένας σύντομος οδηγός ο οποίος βασίζεται στη μέτρηση των θερμίδων που λαμβάνεις σε σχέση με τις θερμίδες που καις.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο προπονητής αντοχής Jeff Cavaliere, δίνει μερικές πολύ καλές και απλές συμβουλές για να χάσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται σωσίβιο και λοιπά περιττά πράγμα που κρύβουν τους κοιλιακούς σου. Για να πετύχεις τους στόχους που έβαλες πάνω από το λουκούλειο χριστουγεννιάτικο γεύμα και από ότι φαίνεται έχεις ξεχάσει ήδη όρκους και υποσχέσεις που έδωσες στο σώμα σου.

Στο βίντεο ο Cavaliere σου δίνει να καταλάβεις τη σημασία του μετρήματος των θερμίδων, τόσο αυτές που λαμβάνεις, όσο και αυτών που καις. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να προγραμματίσεις καλύτερα την προπόνησή σου και να γυμνάζεσαι όσο πρέπει, ούτε λιγότερο και να μην βλέπεις αποτέλεσμα, ούτε περισσότερο και να κουράζεσαι τζάμπα.

Κόντρα στην γενική πεποίθηση που θέλει το τρέξιμο και την cardio να είναι οι καλύτεροι καταναλωτές θερμίδων, ο Cavaliere προτείνει μια αναλογια 3:2 στην προπόνησή σου. Αυτό μεταφράζεται στο 60% της προπόνησης να εστιάζει στην αντοχή και το υπόλοιπο 40% στην cardio και τη συντήρηση. Σύμφωνα με τη θεωρία του, πρώτα πρέπει να απαλλαγείς από το λίπος και μετά να ασχοληθείς με τη συντήρηση της απώλειάς του.

 

 

Με αυτό το πρόγραμμα δεν καις λίπος άμεσα, αλλά έμμεσα. Χτίζοντας μυϊκή μάζα αλλάζεις τον μεταβολισμό σου και στη συνέχεια μπορείς να καις θερμίδες ακόμα και όταν αναπαύεσαι. Για να είναι όσο πιο αποδοτική αυτή η έμμεση καύση λίπους, πρέπει η προπόνησή σου να είναι ολόπλευρη χωρίς να ξεχνάς κάποια μυϊκή ομάδα. Αν μάλιστα μπορείς να εντάξεις στο πρόγραμμά σου ασκήσεις που γυμνάζουν πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα, τόσο το καλύτερο.

Τέλος μια ακόμα υπενθύμιση για τη διατροφή. Όσο και να λιώνεις στα σίδερα και στον διάδρομο, δεν πρόκειται να καταφέρεις τίποτα αν δεν ελέξγεις τις θερμίδες, και κυρίως την ποιότητά τους. Λιπαρές τροφές και κακής ποιότητας σνακ υπονομεύουν την προσπάθειά σου και σε φέρνουν και πάλι στο σημείο μηδέν.

 



3 SHARES