Οι νόμοι της σωστής γράμμωσης
20 SHARES

Ο μόνος δρόμος για να γίνεις Creed.

Ο ουσιαστικός στόχος της γράμμωσης, είναι η μείωση του σωματικού λίπους. Αν και η διατροφή παίζει μείζονα ρόλο για την εκπλήρωση αυτού του στόχου, η γράμμωση βασίζεται στον κατάλληλο συνδυασμό διατροφής και σωματικής άσκησης. Αυτά τα δύο πάνε χέρι-χέρι. Ο ρυθμός απώλειας λίπους δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,7% του συνολικού μας βάρους ανά βδομάδα.

Christian Bale: Πώς η διατροφή του στο Machinist παραλίγο να του κοστίσει την ζωή

 

Εμείς ανακαλύψαμε κάποια στάνταρ που πρέπει να γίνονται για να έχεις πάντα ένα γραμμωμένο σώμα, σωστό και ετοιμοπόλεμο για όλες τις συνθήκες.

Το δύσκολο κομμάτι της υπόθεσης είναι ότι ταυτόχρονα με την προπόνηση πρέπει να υπάρχει και θερμιδικό έλλειμμα, να τρως λιγότερα δηλαδή από αυτά που καις. Αν δεν περιορίσεις τις τροφές σου λοιπόν, όσο καλές και αν είναι, δύσκολα θα επισκεφτεί η γράμμωση το σώμα σου.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις πως θα καταφέρεις να είσαι πάντα γραμμωμένος:



20 SHARES