Πώς να κάνεις το ψήσιμο στη σχάρα μία υγιεινή συνήθεια

Επιτέλους μάθε να ψήνεις σωστά και σκέψου την υγεία σου.

Η εποχή που 'παίρνουν φωτιά' οι ψησταριές και οι παρέες μαζεύονται στις αυλές για να απολαύσουν τα καλοψημένα μεζεδάκια έφτασε για τα καλά.

Το ψήσιμο στη φωτιά ή στα κάρβουνα αποτελεί τον πρώτο τρόπο μαγειρέματος από τον άνθρωπο των σπηλαίων. Σήμερα, το μπάρμπεκιου μπορεί κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις να αποτελέσει και έναν υγιεινό τρόπο μαγειρέματος.

Κατά το ψήσιμο του κρέατος στα κάρβουνα δημιουργούνται διαφόρων ειδών ουσίες όπως ετεροκυκλικές αμίνες, πολυκυκλικοί αρωματικοί υδρογονάνθρακες, και νιτροζαμίνες, που έχουν κατηγορηθεί ότι αυξάνουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκινογένεσης.

Δες το κόλπο για να ξεπαγώσεις το κρέας μέσα σε λίγα λεπτά 

 

Το καλοψημένο κρέας, που έχει ψηθεί σε υψηλές θερμοκρασίες ή για μεγάλο χρονικό διάστημα, περιέχει αυξημένες ποσότητες των παραπάνω ουσιών σε σχέση με το μέτριο ψήσιμο.

Όμως, τα καλά νέα για τους λάτρεις του μπάρμπεκιου έρχονται.

Υπάρχουν τρόποι που μπορείτε να προστατευτείτε από τις βλαβερές ουσίες του ψησίματος και παράλληλα να δώσετε παραπάνω γεύση στα ψητά σας, όπως συγκεκριμένα κόλπα που μπορούν να κάνουν την ψησταριά σας μία πηγή υγείας και όχι το αντίθετο. Δεν είναι σώνει και ντε πως η ψησταριά θα σου κάνει κακό. Είναι ο τρόπος που θα το κάνεις και αν το κάνεις σωστά τότε θα πάρεις τα μέγιστα οφέλη από την φωτιά.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις πώς να μάθεις να ψήνεις σωστά και υγιεινά τα πάντα: