Η άσκηση λέγεται «Man Maker» και αυτό τα λέει όλα
34 SHARES

Λιώσε!

Πάνε οι μέρες που ήσουν ψάρακας της γυμναστικής. Πλέον σηκώνεις μπάρα με το ένα χέρι, έχεις βρει το νόημα και τα διαλείμματα ανάμεσα στις ασκήσεις και καλείσαι να ανέβεις επίπεδο.

Πριν λίγο καιρό σου δώσαμε ένα super-set προκειμένου να κάνεις ατσάλινα δικέφαλα-τρικέφαλα, σήμερα θα σφίξουμε όλο σου το σώμα. Έφτασε η ώρα για την άσκηση του cross fit, «Man Maker».

 

Τι είναι το «Man Maker»

Μια άσκηση σκληρή (κι ας μην της φαίνεται) η οποία σου αναβαθμίζει όλες τις μυϊκές ομάδες αλλά και την αντοχή σου. Τι εννοούμε; Σκέψου μόνο ότι μία απλή επανάληψη περιλαμβάνει άσκηση τρικεφάλων από θέση push ups, μισό burpee, squat με αλτήρες και πιέσεις ώμων.  


Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: 

Διάρκεια: 40 δευτερόλεπτα
Διάλειμμα: 20 δευτερόλεπτα
Σετ: 3

Πιάσε λοιπόν 2 αλτήρες, όχι πάνω από 8 κιλά (εκτός και αν αισθάνεσαι πραγματικό ντούκι) και πάμε!


Μην θεωρείς ότι είναι light άσκηση. Με τον καιρό μπορείς να αυξήσεις τα σετ, αλλά όχι τη διάρκεια των δευτερολέπτων. Οι τραυματισμοί παραμονεύουν...



34 SHARES