Πώς να μην το ρίξεις στη μάσα επειδή έχεις πολύ άγχος

Μία κλασική παγίδα που όλοι μας έχουμε πέσει.

Στην καθημερινότητά μας, το στρες είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Πολλές φορές, βρίσκουμε παρηγοριά για το άγχος μας στο ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας. Πώς μπορούμε να αποφύγουμε αυτή την κακή συνήθεια;

Πόσες φορές έχουμε αναζητήσει «παρηγοριά» στο φαγητό όταν είμαστε αγχωμένοι ή στενοχωρημένοι;

 

 
 

Ένα λαχταριστό τρόφιμο ή μία λιχουδιά μοιάζει συχνά ως η ιδανική λύση για να αντιμετωπίσουμε το στρες και να κατευνάσουμε τα αρνητικά συναισθήματα που ενδεχομένως νιώθουμε, όπως για παράδειγμα ανία, μοναξιά, θλίψη και άγχος.

Φταίει το στρες που κάνεις κοιλιά;

Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι αν καταφεύγουμε στο φαγητό κάθε φορά που νιώθουμε έτσι, δημιουργούμε μία συνήθεια που είναι δύσκολο να αλλάξει. Έτσι, καταλήγουμε να τρώμε υπερβολικά σε τακτική βάση, με αποτέλεσμα να καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο να διατηρήσουμε το φυσιολογικό μας βάρος.

 

 
 

Σε κατάσταση στρες ο οργανισμός εκκρίνει κορτιζόλη, μία ορμόνη που επηρεάζει τη διάθεσή μας. Το φαγητό μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις της κορτιζόλης στον οργανισμό μας και να μας βοηθήσει να νιώσουμε καλύτερα, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Μακροπρόθεσμα, ωστόσο, η συνήθεια του να τρώμε για να διαχειριστούμε το στρες και όχι επειδή πραγματικά πεινάμε δεν θα μας ωφελήσει, αντιθέτως μπορεί να μας βλάψει.



1 SHARES