Φταίει το στρες που κάνεις κοιλιά;

Μία έρευνα αναφέρει ότι δεν φταίνε μόνο οι διατροφικές σου συνήθειες.

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Αν πιστεύεις πως την τεραστίων διαστάσεων μπάκα σου την έχεις μόνο από το άγχος, καλύτερα να το ξανασκεφτείς. Ο πραγματικός φταίχτης είναι κατά κύριο λόγο το ανελέητο fast food και τα γεύματα που επιλέγεις να κάνεις σε συγκεκριμένες ώρες – όπως εκείνα τα βρόμικα από τις καντίνες στις 2 τα ξημερώματα μετά τα ποτά.

 

 

Ωστόσο αν πολλές φορές νιώθεις πως η κοιλιά σου πάσχει από τυμπανισμό, υπάρχει μία καλή και λογική εξήγηση που προκύπτει από έρευνα του Πανεπιστήμιο της Upsala στη Σουηδία. Ουσιαστικά πρόκειται για ανισορροπία ορμονών, μιας και από την έρευνα προέκυψε πως άνθρωποι οι οποίοι βρισκόντουσαν κάτω από χρόνιο στρες και δεν ήταν παχύσαρκοι, ανέπτυξαν πρόβλημα αυξημένων κιλών και ειδικά στην κοιλιά και την περιφέρεια.  Πρέπει να έχεις λοιπόν στο νου ότι όσο πιο χαμηλά είναι τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης που ευθύνεται για το στρες, τόσο λιγότερο θα είναι το λίπος στην κοιλιά, από την στιγμή φυσικά που θα προσέχεις και την διατροφή σου.

Επειδή κάτι τέτοιο ωστόσο είναι δύσκολο στις ημέρες μας και τα πράγματα δεν δείχνουν να στρώνουν, ρίξε και μία ματιά εδώ ώστε να μάθεις τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για να σκοτώσεις το άγχος σου. Πριν σε σκοτώσει εκείνο.