5 σημάδια πως ο μάνατζερ σου δεν αξίζει μία

Και πάλι όμως πρέπει να δουλέψεις. 

Κεφάλαιο δουλειά. Ένα από τα αγαπημένα μας θέματα συζήτησης είναι τα εργασιακά και αυτό γιατί αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Από εκεί και πέρα, είναι σημαντικό να καταλάβεις ότι με αυτούς τους ανθρώπους δεν θα είστε για πάντα μαζί, αλλά όσο είστε θα πρέπει να τους ανεχτείς. Τι γίνεται, όταν βλέπεις σημάδια ότι ο μάνατζερ σου δεν αξίζει τη θέση του. Σε άλλο άρθρο αυτό. Ας δούμε τώρα ποια είναι τα σημάδια. 

1. Micromanagement

Είναι εκείνος που κάνει κακή διαχείριση στα πράγματα. Αντί να δίνει στο προσωπικό χρόνο, χώρο και αυτονομία για να κάνει τη δουλειά του, τους υπαγορεύει κάθε μέρος της διαδικασίας. Αυτά τα αφεντικά απαιτούν συνεχείς ενημερώσεις που μπορεί να καθυστερήσουν περαιτέρω το αποτέλεσμα και να κάνουν τη δουλειά κουραστική.

Το ξέραμε ότι τα meetings είναι άχρηστα, τώρα το επιβεβαιώνουν και έρευνες

2. Κουτσομπολιό

Οι πραγματικοί ηγέτες πρέπει να αποθαρρύνουν το κουτσομπολιό για να προωθήσουν μια υγιή ομαδική κουλτούρα. Οι εργαζόμενοι που ακούνε έναν διευθυντή να κάνει εικασίες για έναν συνάδελφο μπορεί να ανησυχούν μήπως γίνουν και εκείνοι αντικείμενο τέτοιων κουτσομπολιών. Ως αποτέλεσμα, οι συνάδελφοι δεν θα εμπιστεύονται τον μάνατζερ.

3. Δημιουργεί ρήξεις

Ο ρόλος των μάνατζερ είναι να ενώνει το εργατικό δυναμικό γύρω από μια κοινή αποστολή, ωστόσο ορισμένοι κάνουν το αντίθετο. Ο υπερβολικός ανταγωνισμός δημιουργεί προβλήματα στις ομάδες και ο μάνατζερ πρέπει να φροντίζει για αυτό.

4. Παραμελεί την ομάδα

Η παραμέληση της δημιουργίας ομάδας δεν είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας μάνατζερ, αλλά δεν είναι και το καλύτερο. Οι αναποτελεσματικοί διευθυντές δεν κάνουν καμία προσπάθεια για να βοηθήσουν το προσωπικό να τα πάει καλά. Αυτά τα αφεντικά αντιμετωπίζουν τα μέλη της ομάδας σαν μεμονωμένους υπαλλήλους και αγνοούν την ομαδική εργασία στον χώρο εργασίας. 

Έκανε το μοιραίο λάθος και απολύθηκε πριν καν προσληφθεί

5. Ξεσπάσματα

Έχει συχνά ξεσπάσματα που προκαλούνται από την πίεση. Ανεξάρτητα από αυτό, οι προϊστάμενοι θα πρέπει να απέχουν από το να εκφράζουν θυμό στους υπαλλήλους τους. Η διαχείριση του θυμού είναι μέρος του επαγγελματισμού. Το θυμικό δεν δίνει το καλό παράδειγμα.

 

 

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved