Τα φρούτα που χρειάζεσαι για να μην πάθεις έμφραγμα το καλοκαίρι

Κι όμως αυτά τα καλοκαιρινά φρούτα είναι κάτι που μπορεί να σε σώσουν.

Η μεγάλη θρεπτική τους αξία, οι λιγοστές τους θερμίδες και η πολύτιμη συνεισφορά τους στην υγεία μας, τους δίνει το πλεονέκτημα να μπορούν να καταναλώνονται όλο τον χρόνο. Το καλοκαίρι, η μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογής και η δροσιστική τους γεύση είναι παράγοντες που επιταχύνουν την κατανάλωση.

 

 

Επιπλέον, οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στη μείωση των λιπιδίων, στη ρύθμιση του σακχαρώδους διαβήτη, στην πρόληψη της εκκολπωμάτωσης, στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

 

 
 

Η βιταμίνη C αποτελεί σημαντικό αντιοξειδωτικό παράγοντα, όπως και το β-καροτένιο και γενικά τα καροτενοειδή. Το λυκοπένιο σχετίζεται με την καλή υγεία του προστάτη, οι ανθοκυανίνες έχουν σημαντικές αντικαρκινικές ιδιότητες, οι δε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη ενισχύουν την υγεία του αμφιβληστροειδούς χιτώνα του ματιού.

 

 
 

Οι χυμοί φρούτων και λαχανικών ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύουν από πολλές παθήσεις και προσφέρουν μεγάλη ποικιλία απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Επίσης, έχουν ξεχωριστή θέση στη διατροφή, προσδίδοντας «χρώμα» και ξεχωριστή γεύση, αποτελώντας ιδανικά snack ανάμεσα στα γεύματα αφού, λόγω της αυξημένης περιεκτικότητάς τους σε φυτικές ίνες, προσφέρουν κορεσμό με μικρό θερμιδικό κόστος, βοηθώντας στην απώλεια βάρους.

Δες ποια είναι τα φρούτα που πρέπει να τρως το καλοκαίρι: