Έρευνα: Οι άνδρες παίρνουν οικονομικά ρίσκα όταν το «δουν» στον καφέ ή στα χαρτιά

Αν πίστευες ότι είναι γυναικεία υπόθεση, τότε έφτασε η στιγμή ν’ αναθεωρήσεις.

Αν μέχρι σήμερα πίστευες ότι η καφεμαντεία και η χαρτομαντεία είναι γυναικεία υπόθεση, τότε έφτασε η στιγμή ν’ αναθεωρήσεις. Διότι μία νέα έρευνα με επικεφαλής τη δρα Σιαογιούε Ταν του ολλανδικού Πανεπιστημίου Έρασμος στο Ρότερνταμ, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό PLOS ONE, έρχεται να αποδείξει πως οι άνδρες επηρεαζόμαστε περισσότερο από τον καφέ και τα χαρτιά. Ωστόσο αυτό ισχύει μόνο όταν έχουμε... χαρμόσυνα νέα.

Συγκεκριμένα οι άνδρες που μαθαίνουν θετικές προβλέψεις από μία μαντική διαδικασία φέρονται πιο πρόθυμοι να πάρουν οικονομικό ρίσκο στον χρηματοοικονομικό τομέα, σε σύγκριση με τις γυναίκες. Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξε πως οι άνδρες επηρεάζονται περισσότερο αναφορικά με τις οικονομικές αποφάσεις του και πιστεύουν περισσότερο στην τύχη και στο ωραίο μέλλον σε αντίθεση με τις γυναίκες. Στην έρευνα συμμετείχαν 693 άτομα που είχαν την ευκαιρία να μάθουν μέσω μαντείας αναφορικά με τη ζωή τους.

 

 

 

Έπειτα απάντησαν σε ερωτηματολόγια για να αξιολογηθεί κατά πόσο είχε αλλάξει η συμπεριφορά τους όσον αφορά την τάση ανάληψης οικονομικού ρίσκου. Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξε ότι οι άνδρες ήταν πρόθυμοι να ρισκάρουν περισσότερα χρήματα από τη στιγμή που ο καφές και τα χαρτιά, το προέβλεπαν. Μάλιστα οι περισσότεροι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι οι ίδιοι δεν πίστευαν πραγματικά στη μαντεία, αλλά στην πράξη είχαν επηρεαστεί. Αυτό επιβεβαιώνει το γεγονός πως οι άνθρωποι δρουν με βάση τις προλήψεις και δεισιδαιμονίες τους, ακόμη κι αν ισχυρίζονται στα λόγια ότι δεν είναι δεισιδαίμονες.

Έρευνα: Οι ειδικοί ξέρουν πώς προκύπτει η απόλυτη απόλαυση στο κρεβάτι

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την άποψη της κοινής γνώμης που θεωρεί ότι ζούμε σε μία ορθολογιστική εποχή και πως οι δεισιδαιμονίες ανήκουν στο παρελθόν. Επιβεβαιώνει το γεγονός πως πάντα υπάρχει ένα μέρος στην ανθρώπινη ψυχή και σκέψη που δρα με το ένστικτο και πιστεύει στη θεά Τύχη. Είτε αυτή εμφανίζεται μέσω του καφέ ή μέσω των χαρτιών.