NASA: To νέο visualization για τις μαύρες τρύπες είναι ένα sci-fi έπος

Λες και είναι βγαλμένο από τo Ιnterstellar.

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τις μαύρες τρύπες, το πώς μοιάζουν και το τι ακριβώς κάνουν στο σύμπαν. Είναι τόσο γιγαντιαίες και γεμάτες γεγονότα που ακόμη και το φως δεν μπορεί να τις διαπεράσει.

Έχουμε ακούσει για το πώς «λάμπουν» όταν ρουφάνε ενέργεια και πως τις περιτριγυρίζει ένα στεφάνι που τις κάνει να μοιάζουν με ντόνατ.

Η ΝΑSA έβγαλε στην κυκλοφορία ένα συναρπαστικό visualization στο οποίο δείχνει στον κόσμο πως μοιάζει στην πραγματικότητα μία μαύρη τρύπα, δηλαδή μία μαύρη τρύπα μέσα στο σύμπαν σε πραγματικό χρόνο:

1

Ακόμη και τώρα μένουμε έκπληκτοι με το πόσο μυστήριες και χαοτικές είναι.

NASA: Σπουδαία ανακάλυψη! Βρέθηκε εξωπλανήτης ίδιος με τη Γη - Οι πιθανότητες να υπάρχει ζωή

Εμείς δεν μπορούμε να μην θυμηθούμε φυσικά την ταινία Interstellar μιας και αυτό το visualization φέρνει πολύ στα εφέ της ταινίας.

Στην δημοσίευση της η NASA αναφέρει πως θέλει να μας δείξει στην ουσία πως μία μαύρη τρύπα αλλοιώνει την όραση μας όταν είναι ενεργή.

black hole stats

Το σχήμα «ντόνατ» το οποίο παίρνει μία μαύρη τρύπα οφείλεται στην παραμόρφωση του φωτός το οποίο δεν είναι ικανό να διαπεράσει τη μαύρη τρύπα κι έτσι «σκάει» πάνω της και αλλάζει την πορεία του.

Αν συγκρίνουμε αυτό που έκανε η NASA με αυτό που έκανε ο Christopher Nolan στο Interstellar…χμ…πραγματικά δεν ξέρουμε τι να πούμε. Δεν είναι τυχαίο πως η ταινία ήταν και η αιτία να γίνει μία ολόκληρη έρευνα η οποία κατέληξε σε έγκυρο επιστημονικό περιοδικό Φυσικής.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις σκηνές από την ταινία Interstellar: