pexels Ποια είναι η «νοοτροπία του καρχαρία» που θα σου αλλάξει τη ζωή;

Σκέψου και λειτούργησε σαν καρχαρίας και θα δεις τρομακτικά οφέλη στην επαγγελματική σου ζωή.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η βιομηχανία της εστίασης με τον Covid-19, ο Charles «Μοοkie» Golden κατάφερε ν’ ανοίξει πέντε καταστήματα Jersey Mike που έχουν ως σπεσιαλιτέ τα σάντουιτς. Ο ίδιος τονίζει πως ήταν πάντα αποφασισμένος να πετύχει, γεμάτος κίνητρο, κάτι που τον βοήθησε ως παλαιστή στο λύκειο και ως επιχειρηματία στην ενήλικη ζωή.

Ωστόσο τονίζει ότι δε θα είχε καταφέρει να γίνει τόσο επιτυχημένος χωρίς να υιοθετήσει την περιβόητη νοοτροπία του πιο απειλητικού θαλάσσιου πλάσματος στον κόσμο. Ποια είναι αυτή;

 

 

Μα φυσικά η νοοτροπία του καρχαρία. Οι καρχαρίες, τονίζει ο Golden, δεν σταματούν ποτέ να προχωρούν. Ποτέ δεν κοιτάζουν κάτω - πάντα ψηλά. Οι καρχαρίες είναι περίεργοι, μαθαίνουν συνέχεια και σέβονται το περιβάλλον τους, ιδιαίτερα τους άλλους καρχαρίες. Αυτά τα ψάρια είναι ευέλικτα και καταφέρνουν να επιβιώνουν σε κάθε περίσταση.

Αυτός είναι ο καρχαρίας που περπατάει

Ο Golden λέει ότι οι διευθυντές και οι εργαζόμενοι στα Jersey Mike «ζουν σύμφωνα με τις διδασκαλίες του». Εισήχθησαν για πρώτη φορά στην έννοια της νοοτροπίας του καρχαρία το 2019, όταν ο πρώην παίκτης του NBA και νυν ομιλητής, Walter Bond, μίλησε με τον CEO του Jersey Mike, Peter Cancro. Ο Bond μοίρασε αντίγραφα του βιβλίου του «Κολύμπα! Πώς ένας καρχαρίας, μία εχενίδα και ένα παράσιτο σού μαθαίνουν τι σημαίνει ηγέτης, καθοδήγηση και το επόμενο επίπεδο επιτυχίας» σε κάθε συμμετέχοντα. Ανάμεσα στους καλεσμένους βρίσκονταν ιδιοκτήτες franchise εταιρειών, διευθυντές και άλλοι ηγέτες. Ο Bond παρουσίασε το σχέδιο της νοοτροπίας του καρχαρία, για να το ακολουθήσουν όλοι στο Jersey Mike.

 

 

«Ήταν εξαιρετικά εντυπωσιακό. Σίγουρα οδήγησε τα καταστήματά μου και τους ανθρώπους που εργάζονται για μένα στο επόμενο επίπεδο», τονίζει ο Golden σημειώνοντας ότι διάβασε το βιβλίο του Bond μέσα σε μία μέρα. Η ανάπτυξη της εταιρείας φέρνει προκλήσεις και ιδιαίτερα όταν επιχειρείται σ’ ένα ταραχώδες οικονομικό περιβάλλον όπως αυτό που έχουμε βιώσει όλοι τα τελευταία χρόνια. «Ήταν απίστευτο πόσες φορές είπαμε ο ένας στον άλλον, ότι οι καρχαρίες πάντα προχωρούν μπροστά», πρόσθεσε. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως η νοοτροπία του καρχαρία είναι για όλους. Θυμάται ένα μέλος της ομάδας που ήρθε πρόσφατα στην εταιρεία, ότι μετά από δύο εβδομάδες που άκουγε τους συναδέλφους του να αναφέρουν επανειλημμένα τη νοοτροπία του καρχαρία, είπε: «Συγγνώμη, δεν είμαι καρχαρίας». Και οι δρόμοι τους χώρισαν φιλικά.

Η νοοτροπία του καρχαρία δεν είναι για όλους. Ωστόσο αξίζει μία προσπάθεια γιατί μπορεί να κουμπώσει με το δικό σου mindset. Τα πάντα είναι υποκειμενικά. Αλλά αλήθεια ποιος δε θα ήθελε να προκαλεί δέος όπως οι καρχαρίες στη θάλασσα;



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved