Continental GT Supersports: Η πιο «αγριεμένη» Bentley μαρσάρει έντονα

Πιο ελαφριά, πιο ωμή, πιο driver-focused από ποτέ. 

Σαφώς και στο μυαλό κάθε άντρα εκεί έξω, η λέξη Bentley έχει συνδεθεί με τα αυτοκίνητα πολυτελείας, κάτι μεταξύ gentleman’s club και jet-powered tornado. Αυτή τη φορά, όμως, η Crewe αποφάσισε να ξεφύγει από τα συνηθισμένα και το αποτέλεσμα λέγεται Continental GT Supersports. Ίσως η πιο ακραία Bentley δημιουργία ever!

Η συνεργασία Cody Gakpo - Bentley έρχεται με πατημένο το γκάζι

Η Bentley βάζει στην άκρη την υβριδική λογική των σύγχρονων GT και γυρίζει σε κάτι πιο… παλιομοδίτικο και απόλυτα εθιστικό: ένα twin-turbo V8 4.0 λίτρων, σκέτο, καθαρό, χωρίς ηλεκτρικά βοηθήματα, που αναπτύσσει 657 ίππους και 590 lb-ft ροπής αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, για πρώτη φορά σε Continental GT.

Το αποτέλεσμα; 0–100 σε μόλις 3,7 sec και τελική που αγγίζει τα 310 km/h.

 

 

Όμως η πραγματική μαγκιά στην ταχύτητα του αμαξώματος δεν είναι μόνο στον κινητήρα, αλλά σαν καλός αθλητής στη… δίαιτα του. Με λίγα λόγια, η Bentley έκοψε βάρος, πετώντας από πάνω της ό,τι δεν εξυπηρετεί την ταχύτητα: Αντίο με λίγα λόγια σε AWD, υβριδικά συστήματα, Carbon roof, Carbon tub στη θέση των πίσω καθισμάτων, ενώ παρελθόν είναι ο ήχος μόνο για τον μπροστινό θάλαμο, ενώ υπάρχει λιγότερη μόνωση, κιλά, αλλά περισσότερη ουσία.

Πώς μεταφράζονται όλα αυτά; Περίπου -500 κιλά σε σχέση με μια τυπική Continental GT.

Αποκαλύφθηκε η ακριβότερη Bentley όλων των εποχών

Σπάνια, άγρια και… αναμενόμενη

Μόλις 500 Supersports θα βγουν από το εργοστάσιο της Crewe, από το 2027 και μετά. Με λίγα λόγια, όποιος προλάβει, πρόλαβε. Όχι ότι τα… έχουμε για να τα δώσουμε αλλά ποτέ κανείς δεν αρνήθηκε την όψη μιας σέξι Bentley, ειδικά όταν πρόκειται για την Continental GT Supersports.

Αλλά αρκετά με τα λόγια, μπορείς να την απολαύσεις στο άλμπουμ που ακολουθεί:

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved

Μία νύχτα μόνο: Ο έρωτας Λάλου - Λαμπροπούλου γίνεται πρωτοσέλιδος και προκαλεί «πόλεμο»