(Bonhams) H RX-7 από το «Tokyo Drift» τρέχει πιο γρήγορα (και ακριβά) από Ferrari

Η Mazda του Han από το «Fast & Furious 3», έχει εκτοξευτεί σε τιμή-ρεκόρ.

Στον κόσμο του Fast & Furious, τα αμάξια δεν είναι απλώς μέσα μεταφοράς, αλλά πρωταγωνιστές. Έχουν προσωπικότητα, ιστορία, attitude. Κι ενώ όλοι θυμούνται τον τιμωρό Dodge Charger του Dom Toretto, ήρθε η ώρα να παραδεχτούμε ότι ένα άλλο αυτοκίνητο, πιο χαμηλωμένο, πιο φαρδύ και 100% πιο… Tokyo Drift κοντεύει να ξεπεράσει την αμαξάρα του Vin Diesel.

Και μια που μιλάμε για Vin Diesel, θυμάστε τον καλύτερο ρόλο του στο σινεμά;

Η Mazda RX-7 FD του Han, με το εκρηκτικό body kit της Veilside, που έλιωσε λάστιχο και μάζεψε βλέμματα στο τρίτο κεφάλαιο της σειράς, πουλήθηκε για 1,2 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία της Bonhams. Με λίγα λόγια, είναι το πιο ακριβό αυτοκίνητο που έχει πουληθεί ποτέ από το franchise. Και επίσης το πιο ακριβό street-legal Mazda που πέρασε ποτέ από σφυρί.

 

 

Αυτή η RX-7 δεν είναι απλά ένα αμάξι, αλλά anime σε μέταλλο, με μαύρο-πορτοκαλί livery που θα έκανε τον Akira Kurosawa να χειροκροτήσει, και φαρδύ Veilside Fortune kit που φουσκώνει το αμάξωμα κατά επτά ολόκληρες ίντσες. Συνδύασε το αυτό με τις πεντάκτινες γυαλιστερές ζάντες και έχεις μπροστά σου το απόλυτο poster carl, εκείνο που κολλούσες στον τοίχο σου πριν πατήσεις δίπλωμα.

Αυτή η Mazda RX-7 είναι κειμήλιο της πιο άγριας και υπέροχης εποχής των Ράλι

Η συγκεκριμένη RX-7 ήταν φτιαγμένη για σκηνές, όχι για ριψοκίνδυνα drift. Γι’ αυτό και σώθηκε. Από τα ελάχιστα κομμάτια που δεν κατέληξαν σε χωματερή μετά τα stunt, πέρασε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2008, έγινε συλλεκτικό έκθεμα και πωλήθηκε μόλις φέτος, καρφώνοντας στον τοίχο όλα τα προηγούμενα ρεκόρ. Για να καταλάβεις, το Supra του Paul Walker είχε πιάσει «μόλις» 550 χιλιάδες. Και το προηγούμενο Mazda record ήταν ένα Cosmo 110S του 1967 που είχε δοθεί για 264 χιλιάδες. Η RX-7 τα ξεπέρασε όλα, χωρίς να χρειαστεί να κάνει ούτε ένα donut.

 

 

Κι αν αναρωτιέσαι γιατί τόσος ντόρος για μια Mazda, ας θυμηθούμε πως η RX-7 FD δεν είναι όποια κι όποια. Κουβαλάει rotary κινητήρα, αυτόν τον παρανοϊκό Wankel που δεν γουργουρίζει αλλά ουρλιάζει, στροφάρει λυσσασμένα και ζυγίζει σχεδόν τέλεια, σα να χτίστηκε στο εργαστήριο του Bruce Wayne. Ήταν και η πρώτη μαζικής παραγωγής που φόρεσε sequential twin turbo, με το ένα turbo να σε κλωτσάει στο χαμηλό και το δεύτερο να σε εκτοξεύει στις 4.500 σ.α.λ. Εκεί που η ανάσα κόβεται κι ο Han χαμογελάει με το γνωστό του βλέμμα “έλα, άσε το γκάζι”.

Η McLaren F1 του Larry Ellison είναι ο λόγος που αγαπάς (ακόμα) τα αυτοκίνητα

Αν υπάρχει ένα μήνυμα σε όλο αυτό; Είναι ότι όταν η κουλτούρα του δρόμου συναντά την ακριβή συλλεκτικότητα, γεννιέται κάτι που ξεφεύγει απ’ τη μηχανική και γίνεται θρύλος. Κι αυτό το RX-7 δεν είναι απλώς αυτοκίνητο. Είναι drift. Είναι στυλ. Είναι Han, όπως θα καταλάβεις στο παρακάτω άλμπουμ:

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved