Αυτό το κινέζικο on-off αντιγράφει την BMW ακόμα και στο όνομα του μοντέλου

Μοιάζει με GS και το λένε GS, ακόμα και η γραμματοσειρά στο ντεπόζιτο είναι σαν του GS, αλλά το Vinto GS 525 ίσως και να μην είναι μία ακόμα αστεία κόπια.

Είναι πολύ δύσκολο να παρακολουθήσει κάποιος σήμερα τον ρυθμό με τον οποίο οι Κινέζοι παρουσιάζουν νέες μοτοσικλέτες. Για την ακρίβεια ούτε τον ρυθμό με τον οποίο ξεφυτρώνουν νέα brands δεν γίνεται να ακολουθήσει κανείς. Από τη μία μοτοσικλέτες μόνο για την κινέζικη αγορά, ή ακόμα και μέρος αυτής, για την ασιατική και την ευρωπαϊκή, οι δραστήριοι ασιάτες που μέχρι πρότινος έφτιαχναν κακής ποιότητας αντιγραφές των παπιών της Honda, τώρα ονειρεύονται ακόμα και superbikes που ξεπερνούν τα 200 άλογα.

 

 

Στα μισά της απόστασης, εκεί γύρω στα 500 κυβικά, η κινεζική επέλαση είναι τόσο μεγάλη που υπάρχει τέτοια υπερπληθώρα επιλογών που τελικά ανταγωνίζονται μεταξύ τους ομόσταυλα μοντέλα. Όπως αυτό εδώ το Vinto GS 525 που έκανε πρόσφατα την εμφάνισή του. Εμφανισιακά μοιάζει με ένα μικρό GS της BMW και μάλιστα είναι πιο πειστικό σε σχέση με τα μικρά GS των Γερμανών. Όσο πιο πολύ το χαζεύεις, τόσες περισσότερες λεπτομέρειες αποκαλύπτωνται. Τα γραφικά, το φέρινγκ, το μονόμπρατσο ψαλίδι και οι χρυσές ακτινωτές tubeless ζάντες είναι εντελώς βαυαρικά στοιχεία. Ακόμα και τον κούφιο άξονα του πίσω τροχού αντέγραψαν χωρίς κάποιον προφανή λόγο, απλά επειδή μπορούσαν. 

Τι θα έλεγες για μια όμορφη κινέζικη scrambler με ρετρό χαρακτήρα;

Μπόξερ μοτέρ δεν κόπιαραν οι Κινέζοι, όχι ακόμα τουλάχιστον, αλλά η καρδιά του Vinto GS 525 είναι γνώριμη. Πρόκειται για τον ίδιο γνώριμο δικύλινδρο κινητήρα των 500 κυβικών και των 48 ίππων που «δανείστηκαν» από την Honda CB500X, ο οποίος κάνει ήδη διαγράφει ήδη μεγάλη πορεία στην ελληνική αγορά στα μοντέλα της Voge. 

 

 

H τιμή του μικρού GS στην Κίνα είναι γύρω στις 5.000€, άρα αντί να πάρεις ένα 1250 της BMW μπορείς να πάρεις 4 κινέζικους κλώνους και να ξεκινήσεις μια εταιρεία ενοικίασης GS σε κάποιο νησί. Πέρα από τα αστεία, το ζουμί είναι ότι οι Κινέζοι έχουν αρχίσει, έστω με άγαρμπο τρόπο, να φτιάχνουν μηχανάκια που έχουν ενδιαφέρουσα όψη και όχι μόνο μια καλή σχέση τιμής/αξίας. Με το ψώνιο που έχουμε στην Ελλάδα με τα μεγάλα adventure της BMW, κάτι μας λέει ότι το Vinto GS 525 θα πουλούσε πολύ καλά. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved