Το Ora Funky Cat θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τα κινέζικα αυτοκίνητα;

Ό,τι έκανε το Datsun Cherry για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, θέλει να επαναλάβει το Ora Funky Cat.

Σίγουρα δεν το λες όμορφο, ενώ το όνομά του είναι κάπως αστείο, δύο ακόμα ομοιότητες με τα πρώτα βήματα των Ιαπώνων στην αυτοκίνηση. Εξωτερικά είναι σαν να πήραν τα τρία πιο χαρακτηριστικά νεορετρό ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, το Fiat 500, το Mini και το VW Beetle και να τα έβαλαν στο μίξερ. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ελάχιστα χαριτωμένο, αλλά δεν το λες και Fiat Multipla. Τα ενδιαφέροντα όμως του Ora Funky Cat δεν είναι στην εμφάνιση. 

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή στην Ευρώπη γύρω στις 30.000€, τιμή σχετικά υψηλή για κινέζικο αυτοκίνητο, αλλά σχετικά χαμηλή για ηλεκτρικό σε αυτό το μέγεθος, αφού κοντράρεται στα ίσα με οχήματα που κοστίζουν 20% παραπάνω. Ωστόσο το Ora θέλει να μας πείσει για την αξία του χωρίς να πέφτει στην κατηγορία «τιμούλα»

 

 

Ο κινητήρας του αποδίδει 170 ίππους και η αυτονομία του φτάνει τα 320χλμ. Η τελική του είναι στα 160χαω ενώ το 0-100 έρχεται σε ένα αξιοπρεπές 8,3 και με τη βοήθεια ενός ταχυφορτιστή φτάνει το 80% σε λιγότερο από ¾ της ώρας. Εκεί όμως που πραγματικά καταφέρνει την έκπληξη, είναι όταν βρεθεί κάποιος σε επαφή με την ποιότητα κατασκευής και συναρμογής. 

Τα αστεία για την κινέζικη ποιότητα κατασκευής έχουν κοντά ποδάρια στην περίπτωση του Ora Funky Cat και είναι τόσο «γερμανική» ή «ιαπωνική» που πιστοποιείται με την αξιολόγηση 5 αστέρων που απέσπασε στα crash test του Euro NCAP. Το εσωτερικό του είναι φωτεινό και ευχάριστο, σε τέτοιο βαθμό που δεν σε απασχολεί η ανέμπνευστη εξωτερική του εμφάνιση και ο εξοπλισμός του είναι κάτι παραπάνω από πλήρης. Η συνδεσιμότητα και οι οθόνες του στο ταμπλό είναι από το πάνω ράφι, άλλωστε σχεδόν όλες οι οθόνες που έχουμε στα αυτοκίνητά μας είναι κινέζικες. 

 

 

Το στοίχημα του Ora Funky Cat είναι πολύ μεγάλο και το έχουν παίξει στο παρελθόν και οι Κορεάτες, και το κέρδισαν και αυτοί. Η αντεπίθεσή τους είναι ποιοτική και το μόνο που μένει είναι να πείσουν το δύσκολο και premium κοινό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μην κοιτάξει το σήμα στο καπό, οκ ίσως και την εμφάνισή του, αλλά δεν θα είναι το πρώτο ασχημόπαπο bestseller αν συγκρατήσει λίγο ακόμα την τιμή του. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved