Η πρώτη Bugatti Centodieci μόλις βγήκε από τη γραμμή παραγωγής

Η ΕΒ110 δεν κατάφερε να φέρει την επανάσταση που ήθελε να φέρει, αλλά μια άλλη Bugatti που στηρίχθηκε στην κληρονομιά της φαίνεται να τα καταφέρνει.

Τη δεκαετία του ‘90 υπήρχαν τα supercars, αλλά ένας φιλόδοξος Ιταλός σκέφτηκε ότι όλα αυτά είναι πολύ πεζά και έπρεπε να φτιαχτεί κάτι που θα άφηνε τα πάντα πίσω του. Αφού ανέστησε στην ιστορική φίρμα της Bugatti, οραματίστηκε ένα hypercar με 4 τούρμπο και τετρακίνηση, κάτι που κανείς δεν είχε τολμήσει να βάλει σε παραγωγή τότε, αλλά κάποιος έπρεπε να κάνει την αρχή. 

Τα σχέδιά του μπορεί να ναυάγησαν, όμως οι κανόνες που έθεσε, ειδικά στο θέμα της τετρακίνησης που μέχρι τότε ήταν μόνο για εκτός δρόμου και ρέπλικες ράλι, απέδειξε ότι ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Η γερμανική αναγέννηση της Bugatti έφερε ακόμα και τα 4 τούρμπο στην παραγωγή, στο εύρος που επιτρέπει η περιορισμένη παραγωγή της Bugatti και τώρα ήρθε η ώρα για ένα αφιέρωμα σε εκείνη την EB110. 

Το όνομα Centodieci είναι φόρος τιμής και στο όνομα της EB110, αλλά και στην ιταλική καταγωγή της και μετά από 3 χρόνια εξέλιξης και εξαντλητικών δοκιμών που έφτασαν τις 50.000 χλμ, η πρώτη από τις 10 Centodieci βρίσκεται στο γκαράζ του τυχερού ιδιοκτήτη.

 

 

Μπορεί να βασίζεται στην Chiron, όμως έπεσε πολλή δουλειά στην Centodieci προκειμένου να φτιάξει τη δική της ταυτότητα. Εξωτερικά όλα θυμίζουν την αυθεντική EB110, με την πρόσοψη και το Fabrica Blue χρώμα να δηλώνουν εμφατικά ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια EB100 όπως θα ήταν σήμερα. Ακόμα και στο εσωτερικό η προσπάθεια «μίμησης» είναι πρόδηλη. Με το μπλε δέρμα και την «πλεκτή» υφή του να είναι σαν να πήρε κάποιος το σαλόνι της EB110 και να το προσάρμοσε στις διαστάσεις της Chiron. Ένα σαλόνι τόσο μοναδικό που μόνο αυτό θέλει 16 εβδομάδες εργασίας για να φτιαχτεί και να μπει στο εσωτερικό της Centodieci.

Πίσω από την πλάτη των δύο τυχερών επιβατών βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας της VW, ή μάλλον εργοστάσιο ενέργειας. Ο οκτάλιτρος με τους 16 κυλίνδρους σε διάταξη W και τα 4 τούρμπο, αποδίδει 1.600 ίππους. Όμως η εμφάνιση της Centodieci με τη σταθερή αεροτομή, όπως η EB110, δεν είναι ένα στεγνό νοσταλγικό αφιέρωμα.

 

 

Στα τρία αυτά χρόνια που χρειάστηκε για να επανασχεδιαστεί η Chiron, έκαναν την Centodieci την πιο αεροδυναμική Bugatti των τελευταίων ετών κάτι που σημαίνει ότι θα έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις από τις υπόλοιπες συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Συνδυάζοντας τα ασυνδύαστα, το μόνο που ζητάει κάθε μία από τις υπόλοιπες 9 Centodieci, είναι περίπου 10εκ € και μια συστατική επιστολή που θα υπόσχεται ότι θα πέσει σε καλά χέρια. Γιατί όσα λεφτά και να έχεις, πάντα υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved