Ένα νέο εργοστάσιο για τη Rolex φέρνει τέλος στις μεγάλες λίστες αναμονής

Μπορεί να άργησαν λίγο, αλλά οι Ελβετοί έκαναν κάτι δραστικό για τη μαύρη αγορά που μαστίζει τα ρολόγια τους.

Πολύ σύντομα το ανέκδοτο που θέλει τη συγκέντρωση του χρηματικού ποσού που απαιτεί ένα Rolex να είναι και το πιο εύκολο στάδιο για την απόκτησή του, θα είναι μια ακόμα ιστορία οικονομικής φούσκας και πάθημα όσων είδαν σε ένα ρολόι μια ευκαιρία για εύκολη επένδυση. Επιτέλους η Rolex κατανόησε ότι το γαϊτανάκι γύρω από τη ζήτηση των ρολογιών της δεν της δίνει υπεραξία, αλλά συντηρεί μια βιομηχανία μαύρης αγοράς που εκμεταλλεύεται τις μεγάλες λίστες αναμονής, οι οποίες για τα δημοφιλή μοντέλα όπως το Submariner ξεπερνά την τριετία, αν δεν μπει κάποιος στον ακριβό δρόμο της μαύρης παράκαμψης. 

Ο κύβος ερρίφθη και σύντομα στη βιομηχανική περιοχή του Bulle στη δυτική Ελβετία θα υπάρχει ένα νέο εργοστάσιο. Το κόστος της ανέγερσης του εργοστασίου είναι περίπου ένα δις Ευρώ και θα δημιουργήσει 2.000 νέες θέσεις εργασίας. Μπορεί τα ρολόγια της Rolex να μην αφορούν τα μέσα εισοδήματα, αλλά το νέο εργοστάσιο θα είναι πραγματικά μεγάλο καταλαμβάνοντας έκταση 100.000τμ, σαν 10 γήπεδα ποδοσφαίρου δηλαδή. 

 

 

Το όλο project είναι στη φάση της τελικής διαπραγμάτευσης με τις τοπικές αρχές της περιοχής και ο προϋπολογισμός του έργου αναφέρει ότι το εργοστάσιο θα παράξει τα πρώτα του ρολόγια μέσα στο 2029. Μια πρόβλεψη που αναμένεται να επαληθευθεί στο ακέραιο, ελέω ελβετικής ακρίβειας. Άρα από τη μία δεν αναμένεται κάποια σημαντική αποσυμφόρηση στις λίστες αναμονής άμεσα, αλλά ο δρόμος χαράχτηκε.

Ειδικά για όσους βλέπουν την απόκτηση ενός καλού ρολογιού σαν μια προσωπική επένδυση και όχι σαν ένα εύκολο τρόπο να βγάλουν ευκαιριακά μερικά χρήματα, ίσως ρίξει κάπως τη φρενίτιδα γύρω από τα ρολόγια της Rolex και μεταθέσει το ενδιαφέρον τους για αργότερα, εξομαλύνοντας περαιτέρω την κατάσταση. 

 

 

Σε μια ελαφρά απολογιστική διάθεση, η Rolex επιχείρησε να διασκεδάσει τις κατηγορίες για ολιγωρία στην κατάσταση, εξηγώντας ότι ο σχεδιασμός μιας τέτοιας εταιρείας δεν είναι με βάση τα αποτελέσματα τριμήνου, αλλά γίνεται νουνεχής σχεδιασμός με βάθος δεκαετίας. Επειδή αγαπάμε τη διαχρονικότητα και τις εταιρικές παραδόσεις, θα δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην πρόταση των Ελβετών και μέχρι το 2029 ελπίζουμε να έχουμε αποταμιεύσει το ποσό που απαιτεί ένα Daytona.