Resident Evil Requiem: Τι ξέρουμε για το νέο horror game της Capcom

8 πράγματα που θα το κάνουν ξεχωριστό στις κονσόλες και στην ψυχαγωγία μας. 

Μέσα από τη σκόνη του χρόνου, από τις στάχτες μιας πόλης που χάθηκε και τις κραυγές που αντήχησαν σε σκοτεινά διαμερίσματα, η Capcom επιστρέφει με ένα νέο κεφάλαιο τρόμου. Το Resident Evil: Requiem δεν είναι απλώς μία συνέχεια· είναι ένα μνημόσυνο, ένας ψίθυρος μέσα στη νύχτα που καλεί τους τολμηρούς να το ακούσουν. Αν θέλεις να είσαι έτοιμος, ορίστε τα 10 πιο καθοριστικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεις πριν βυθιστείς ξανά στον εφιάλτη.

 

 

1. Πότε το περιμένεις
27 Φεβρουαρίου 2026. Αυτή είναι η ημέρα που ο εφιάλτης θα ξυπνήσει ξανά. Σε PS5, Xbox Series X|S και PC, οι πύλες του τρόμου θα ανοίξουν. Ένα νέο κεφάλαιο αρχίζει.

2. Όχι πια αριθμοί, μόνο “Requiem”
Αντί του συνηθισμένου αριθμού "9", η Capcom επιλέγει τη λέξη Requiem — ένα μοιρολόι για τους νεκρούς, έναν φόρο τιμής στους χαμένους. Ένα όνομα βαρύ, σχεδόν ποιητικό, που υποδηλώνει έναν βαθύτερο εσωτερικό τρόμο.

grace1

3. Το κορίτσι που θα λατρέψεις, η Grace Ashcroft
Η Grace Ashcroft δεν είναι η κλασσική περίπτωση ηρωίδας. Είναι όσο πιο καθημερινή και προσιτή γίνεται. Ευάλωτη, γεμάτη αμφιβολίες, καταδιώκεται από σκιές του παρελθόντος. Είναι η κόρη της Alyssa Ashcroft από το Outbreak, μα δεν αναζητά εκδίκηση, παρά μόνο την αλήθεια. Και η αλήθεια αυτή θα την οδηγήσει σε παλιά και γνώριμα μέρη.

4. Επιστροφή στα παλιά
Το σκηνικό είναι γνώριμο και συνάμα αγνώριστο. Raccoon City, 30 χρόνια μετά την πτώση της, όταν οι βομβαρδισμοί έδωσαν οριστικό τέλος στην κατεκτημένη από ζόμπι πόλη. Περίπου δηλαδή. Πάνω από τα ερείπια στέκεται τώρα το ξενοδοχείο Hollow Vale, με τοίχους που ψιθυρίζουν ονόματα ξεχασμένα. Εκεί όπου γεννήθηκε η φρίκη, εκεί επιστρέφει για να την συναντήσει η Grace.

grace2

5. H εναλλαγή στο gameplay
Το Requiem σου επιτρέπει να διαλέξεις την οπτική σου: είτε από τα μάτια της ηρωίδας είτε ακολουθώντας τη σκιά της. Η εναλλαγή μεταξύ πρώτου και τρίτου προσώπου δεν είναι κόλπο. Είναι εργαλείο επιβίωσης. Ή απώλειας. Ό,τι και αν επιλέξεις, ετοιμάσου να ανταποκριθείς.

6. Ο φόβος είναι εθιστικός
Ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού, Koshi Nakanishi, έκανε ένα πολύ συγκεκριμένο σχόλιο όσον αφορά το νέο video game. Mιλάει για «εθιστικό φόβο», όχι εκείνον που σε απωθεί, αλλά που σε τραβά κοντά του. Που σε κρατά ξύπνιο το βράδυ, όχι με κραυγές, αλλά με ψίθυρους και αβεβαιότητα. Ωστόσο στην ανάγκη να ικανοποιήσεις την περιέργειά σου και να δεις τι υπάρχει πιο πέρα, υπάρχουν συνέπειες.

grace3

7. Το σώμα, ο νους και η κατάρρευση
Ξέχνα αυτά που γνώριζες μιας και ο τρόμος πάει ένα βήμα παραπέρα – που θα σου θυμίσει κάποια μικρά στοιχεία από το Village. Τα τέρατα δεν είναι πια μόνο σάρκα και δόντια, αλλά και αναμνήσεις, παραμορφωμένες από ενοχές. Είναι πρόσωπα αγαπημένα που δεν έπρεπε να πεθάνουν, εφιάλτες ντυμένοι με δέρμα και κραυγές που δεν βγαίνουν ποτέ από το κεφάλι.

8. Μια μηχανή για να ζωγραφίσει τον τρόμο
Ο RE Engine αναβαθμίζεται, και μαζί του αναβαθμίζεται και η φρίκη. Ο ιδρώτας στα μέτωπα, η υγρασία στους τοίχους, το αίμα που δεν είναι απλώς κόκκινο. Όλα λειτουργούν υπέρ σου για να ζήσεις την εμπειρία όσο πιο κοντά γίνεται. Ένα χαρακτηριστικό που έχουμε ήδη παρατηρήσει, είναι το πώς αλλάζει η αναπνοή της Grace κάθε φορά που νιώθει ότι απειλείται. Και σίγουρα έχουμε και άλλα να δούμε.

 req2

Το «Requiem» του τίτλου σημαίνει επίσης πολλά διαφορετικά πράγματα. Για την Grace, σημαίνει την αντιμετώπιση των φόβων της και πιθανώς την αποχώρηση από τον θάνατο της μητέρας της. Ωστόσο, είναι επίσης ένα «ρέκιεμ για όλους τους ανθρώπους που ενεπλάκησαν στο περιστατικό της Raccoon City, με τον Nakanishi να το αποκαλεί «επικήδειο λόγο σε όσους προηγήθηκαν».

Eίναι επομένως ένα ορόσημο για τη σειρά και αν οι φήμες λένε ότι είναι ο τελευταίος τίτλος σε αυτό το συνεχιζόμενο παιχνίδι, θα μπορούσαμε να δούμε άλλους αγαπημένους χαρακτήρες να επιστρέφουν ή τουλάχιστον να παίζουν κάποιο ρόλο στην πλοκή. 

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved