Όσο πιο συχνά βλέπεις διαφημίσεις για μπίρα, τόσο περισσότερο πίνεις

Όχι πως χρειαζόμασταν αφορμή, αλλά τώρα εξηγούνται πολλά.

Αν ο εγκλεισμός έκανε κάτι, εκτός από να μας προστατέψει, ήταν και να μας μυήσει σε κάτι ακόμη: στο τακτικό ποτό. Μπορούσαμε να πιούμε άφοβα μία μπιρίτσα παραπάνω, μιας και την επομένη δεν χρειαζόμασταν να οδηγήσουμε πηγαίνοντας δουλειά ή να αφήσουμε πίσω μας το μπαρ. Και είναι ωραία να πίνεις άφοβα χωρίς να κινδυνεύει η ζωή σου ή οι ζωές τρίτων.

Να όμως και μία έρευνα του Πανεπιστημίου Cornell, που δηλώνει ότι πέρα από το γεγονός ότι έμεινες μέσα, υπάρχει και κάτι ακόμη που ευθύνεται για αυτή την επιπλέον μπιρίτσα που πήρες από το ψυγείο. Οι διαφημίσεις. Μπορεί να τις κοροϊδεύεις, να δηλώνεις ότι δεν τις χρειάζεσαι, να καγχάζεις επειδή προσπαθούν να σε κάνουν καταναλωτή, αλλά σε επηρεάζουν πολύ περισσότερο από ότι νομίζεις. Για την ακρίβεια, η έρευνα αναφέρει πως όσες περισσότερες διαφημίσεις βλέπει ένα άτομο, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες να καταναλώσει ποτό. Για τους συστηματικούς πότες, είναι μεγαλύτερες πιθανότητες να καταναλώσουν περισσότερα ποτά από αυτά που καταναλώνουν συνήθως. Προσοχή: δεν λέμε για αγορά, αλλά για άμεση κατανάλωση. Που σημαίνει ότι την ίδια ημέρα θα ανοίξεις το ψυγείο για να απολαύσεις μία επιπλέον μπίρα.

Όσο πιο συχνά πας για μπίρα, τόσο πιο ευτυχισμένος γίνεσαι.

Όσον αφορά τις ΗΠΑ, οι επιστήμονες υπολογίζουν ότι ο μέσος ενήλικας βλέπει 576 διαφημίσεις το χρόνο, που το 70% αυτών περιλαμβάνει μπίρες. Οι άντρες είναι πιο πιθανό να έχουν δει δύο φορές περισσότερες διαφημίσεις με μπίρες από τις γυναίκες, με τις τελευταίες να έχουν δει περισσότερες που αφορούν κρασί.

Πάντως στην Ελλάδα, λίγο η ζέστη, λίγο το μπαλκόνι ή ο κήπος, δεν είναι και δύσκολη να πάρεις μία από το ψυγείο.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved