Ποιο είναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο του 2025;

Είναι καλά τελικά τα ηλεκτρικά; Έτσι αποδείχτηκε, αλλά όχι και οι απόλυτοι νικητές!

Σε μια αγορά που αλλάζει ταχύτερα κι από την οικονομία της Silicon Valley, η ετήσια έκθεση αξιοπιστίας της TÜV για το 2026 έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ηλεκτρικά, υβριδικά, plug-in, turbo, ό,τι κι αν οδηγεί ο καθένας, ο κανόνας είναι ένας: η γερμανική βίβλος των τεχνικών ελέγχων αποφασίζει ποιο αυτοκίνητο πραγματικά “στέκεται όρθιο” στον χρόνο και το 2025 είχε ένα ξεκάθαρο, αναπάντεχο νικητή.

BMW Z4 Final Edition: Το τελευταίο κεφάλαιο ενός σύγχρονου roadster-θρύλου

Τα ηλεκτρικά δεν… ψοφάνε. Κι αυτό πλέον είναι επίσημο

Στο TÜV-Report 2026, που δημοσιεύτηκε στις 20 Νοεμβρίου στο Auto Bild, έγινε κάτι που πριν από λίγα χρόνια θα ακουγόταν σχεδόν αστείο: τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά όχι μόνο δεν υστερούν σε αξιοπιστία, αλλά σε πολλές κατηγορίες αφήνουν πίσω τους τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα.

 

 

Με 18 ηλεκτρικά μοντέλα να συμμετέχουν για πρώτη φορά σε πραγματικά αντιπροσωπευτικό δείγμα, τα e-cars αποδεικνύουν ότι δεν είναι “πειραματόζωα”. Δεν είναι καν ρίσκο. Είναι κανονικά, σοβαρά, ώριμα αυτοκίνητα.

Στους 9,5 εκατομμύρια τεχνικούς ελέγχους (Ιούλιος ’24 - Ιούνιος ’25), το ποσοστό σοβαρών βλαβών ανέβηκε στο 21,5%. “Γερνάει” με λίγα λόγια ο στόλος, οι οδηγοί καθυστερούν επισκευές, η συντήρηση πάει πίσω, την ώρα που τα ηλεκτρικά παρουσιάζουν εξαιρετική αξιοπιστία στα πρώτα χρόνια χρήσης.

Χωρίς το Dodge Charger δεν υπάρχει Blade

Οι πρωταγωνιστές του 2026, ένας μικροσκοπικός νικητής

Audi Q4 e-tron
Το ηλεκτρικό SUV της Audi είναι ο μεγάλος παίκτης στην premium ηλεκτρική κατηγορία:
4% σημαντικές βλάβες, ηλικία 2–3 ετών, 42.000 km.
8η θέση στη γενική κατάταξη. Για ηλεκτρικό, αυτό δεν είναι απλώς καλό. Είναι statement.

 

 

Fiat 500e
Στη μικρή κατηγορία, το μικρό ιταλικό ηλεκτρικό κάνει θραύση:
4,2% βλάβες, 26.000 km, και η κορυφή δική του.
Ακολουθεί από κοντά το Mini Cooper SE και το Renault Twingo Z.E.

Η νέα Rolls-Royce είναι ένα κινητό μνημείο στην κουλτούρα των arcade

Τα ηλεκτρικά, λοιπόν, όχι μόνο “στέκονται”. Παίζουν μπάλα πολύ σοβαρή.

 

 

Κι εκεί που όλοι περίμεναν ένα EV στην κορυφή, η TÜV ανακηρύσσει ως πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο του 2025το Mazda 2.

Το ταπεινό, μικρό υβριδικό από τη Χιροσίμα αλλά κατασκευασμένο στη Γαλλία παίρνει το “χρυσό αυτοκόλλητο” με επίδοση που άλλοι απλώς ονειρεύονται:
2,9% σοβαρές βλάβες στον πρώτο τεχνικό έλεγχο, σε μόλις 29.000 km χρήσης.

Continental GT Supersports: Η πιο «αγριεμένη» Bentley μαρσάρει έντονα

Κι ενώ Mercedes B-Class και VW T-Roc ακολουθούν στο 3%, έχουν φάει αισθητά περισσότερα χιλιόμετρα στη μάπα, 41.000 και 37.000 αντίστοιχα, το Mazda 2, όχι μόνο περνάει μπροστά, αλλά το κάνει και με μεγαλύτερη άνεση.

 

 

Γιατί αξίζει αυτή την πρωτιά;

Γιατί το κερδίζει όλους: από Toyota Yaris Cross (3,2%) μέχρι BMW Σειρά 1 & 2 (3,3%) και τα πιο καλοστημένα ηλεκτρικά, όπως το Mini Cooper SE (3,5%). Είναι ένας συνδυασμός, ιαπωνικής μηχανολογίας, απλότητα κατασκευής, χαμηλή πολυπλοκότητα και η σχολαστική συντήρηση των Γερμανών ιδιοκτητών του.

Το Custom «Kingpin» Ford Mustang Mach 1 του ’69 είναι ένας supervillain της ασφάλτου

Σε μια εποχή όπου τα πάντα έχουν γίνει software, updates, μπαταρίες, οθόνες και “connectivity”, το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο του 2025 δεν είναι ούτε διαστημικό EV ούτε πολυτελές plug-in SUV. Είναι ένα μικρό, τίμιο, απλό Mazda 2. Ο μικρός σαμουράι που απέδειξε πως, τελικά, η αξιοπιστία δεν χρειάζεται hype. Χρειάζεται κατασκευή.

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved