Unsplash Τι θα γινόταν στην Ελλάδα αν έβγαινε νόμος περιορισμού των Ι.Χ.

Στη Σιγκαπούρη βρήκαν τον τρόπο για να αντιμετωπίσουν την κίνηση και τους ρύπους, στην Ελλάδα ωστόσο αυτό το σενάριο δύσκολα μπορεί να υλοποιηθεί.

Αλήθεια πώς θα ακουγόταν στο μεγαλύτερο ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού η υπερ-έξτρα φορολόγηση προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα να οδηγήσουν αυτοκίνητο; Αν σου φαίνεται παράλογο, απλώς θα σου πούμε ότι στη Σιγκαπούρη, μια χώρα με πληθυσμό 5,5 εκατομμύρια κατοίκους έχει βρεθεί ο τρόπος να μειωθούν οι ρίποι και οι εικόνες αποπνιχτικής κίνησης μέσω ενός απλού νόμου.

Θυμάσαι πού έγινε το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα όλων των εποχών;

Απλώς η κυβέρνηση της χώρας αποφάσισε να κάνει το αυτοκίνητο και γενικά τα μέσα μεταφοράς μια πολυτέλεια. Όχι όπως την έχουμε στην Ελλάδα, κανονική πολυτέλεια. Πρέπει να δώσεις την περιουσία σου, με λίγα δανεικά από κάναν φίλο για να αποκτήσεις το δικαίωμα να οδηγείς.

 

 

Πρόκειται για το διάσημο σύστημα με τα δεκαετή πιστοποιητικά που εφαρμόζονται από τις αρχές των 90’s στη Σιγκαπούρη με την τιμή του πιστοποιητικού να ξεκινάει από τα 76 χιλιάδες δολάρια, τα οποία μάλιστα αντιστοιχούν σε ένα αμάξι 1600 cc. Δηλαδή, αν είσαι στη Σιγκαπούρη και θες να οδηγείς ένα SUV πρέπει να βγάλεις από τον τσέπη πάνω από 105 χιλιάδες δολάρια, ενώ πιο τυχεροί είναι οι μηχανόβιοι οι οποίοι με γύρω στα 8 χιλιάδες δολάρια μπορούν να αγοράσουν μοτοσικλέτα.

Σε αυτή τη χώρα πάντως πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμοστεί ο νόμος. Οι οδηγοί είναι απαράδεκτοι!

Μπορεί αυτό το μέτρο να εφαρμοστεί στην Ελλάδα;

Αν το δούμε σφαιρικά, παντού μπορεί να εφαρμοστεί μια τέτοια συνθήκη, ωστόσο με τόσο μέτριες προς κακές συγκοινωνίες και ανοργάνωτο δίκτυο ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι μπορεί να ζήσει κανείς άνετα στην Ελλάδα χωρίς όχημα; Αν ήμασταν Αγγλία στις συγκοινωνίες μπορεί και να το βλέπαμε πιο θετικά, μέχρι όμως να γίνει αυτό, το σχέδιο Σιγκαπούρη θα μοιάζει πολύ μακρινό.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved