Τι θα λέγατε για μια διτούρμπινη Huracán με 1200 άλογα και έγκριση από το γερμανικό ΚΤΕΟ;

Η Zyrus LP1200 μοιάζει σαν να έχει βγει από κάποιο Fast & Furious, αλλά είναι πραγματική και απολύτως νόμιμη προς κυκλοφορία.

Καλώσήρθατε στον μαγικό κόσμο των Νορβηγών μηχανικών που είναι ικανοί να πετύχουν το ακατόρθωτο με τη δύναμη του Θορ. Στις μακριές και κρύες νύχτες της σκανδιναβικής χώρας είχαν τον χρόνο και την υπομονή να πάρουν μια Lamborghini Huracan να τη βελτιώσουν μέχρι τα μπούνια, να την κάνουν να γυρίζει στο Nurburgring 13 sec πίσω από την κορυφαία AMG One που είναι μια F1 με πολιτικά ρούχα. Σαν κερασάκι στην τούρτα, η Zyrus LP1200 κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο με τη σφραγίδα του αυστηρού γερμανικού ΚΤΕΟ.

Θαυμάστε τη Lamborghini Revuelto που δεν είναι ένα καθόλου βαρετό υβριδικό

Όλα ξεκινούν με μια απλή Huracan με τον V10 κινητήρα της να δέχεται από ένα τούρμπο σε κάθε μία πλευρά του V. Λόγω στενότητας χώρου η γρίλια και ο προφυλακτήρας πίσω έχουν πετσοκοφτεί και αφήνουν σε εντυπωσιακή θέα το σύστημα των εξατμίσεων σαν να είναι κάποιο πρωτότυπο του Le Mans. 

 

To αποτέλεσμα των επεμβάσεων στο μοτέρ είναι η εκτόξευση της απόδοσης της Huracan με τρία διαφορετικά προγράμματα, ένα με 700 ίππους, ένα με 900 και ένα με 1200 για χρήση πίστας, και καλά. Όμως δεν είναι μόνο το νούμερο της ιπποδύναμης που εντυπωσιάζει, αλλά και το ότι έχει τεσταριστεί για 18.000 χλμ σε πίστα για την αξιοπιστία του.

Περιφερειακά έχουν γίνει οι ανάλογες μετατροπές σε ανάρτηση και φρένα με την Ohlins να εξοπλίζει με αμορτισέρ που ρυθμίζονται στο ύψος και κεραμικά φρένα που τη σταματούν όσο γρήγορα επιταχύνει. Το εσωτερικό δεν είναι όσο σπαρτιατικό θα περίμενε κανείς από τη φιλοσοφία του κινητήρα και των εξωτερικών παρεμβάσεων και εκτός από το roll cage, η αλκαντάρα και το δέρμα ντύνουν καλαίσθητα και πολυτελώς το σαλόνι για δύο. 

 

 

Το μόνο που ζητάει η Zyrus LP1200 είναι 750.000€, και στο κόστος αυτό συμπεριλαμβάνεται η εργοστασιακή Huracan, μια τριετής εγγύηση και ένα track day με μαθήματα εκμάθησης για να τιθασεύσει κανείς τον ταύρο των 1200 ίππων. Λέτε να μην είναι και τόσο βαρετή χώρα τελικά η Νορβηγία;



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved