Η Lamborghini Revuelto είναι το μοναδικό υβριδικό που ποθούμε

Ιδού το hypercar με τους 1οοο+ ίππους και τα 350 χαω τελικής που διαδέχεται την Aventador.

Μετά από ένα αρκετά δραματικό και σπονδυλωτό φινάλε πολλών επεισοδίων με το οποίο η μπολονέζικη φίρμα προσπάθησε να «σκοτώσει» την αμιγώς βενζινοκίνητη παράδοση του ατμοσφαιρικού της V12, ήρθε επιτέλους η ώρα της επόμενης ημέρας. Πίσω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού βρίσκεται και πάλι έναν ατμοσφαιρικός V12 6,5 λίτρων, αλλά το έργο του συνεπικουρείται και από 3 ηλεκτροκινητήρες, με τους δύο από αυτούς να δίνουν κίνηση στον πρόσθιο άξονα, ενώ ο τρίτος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Πώς γιορτάζει η Lamborghini τα 60ά της γενέθλια;

Σε μία ακόμα πρωτιά για τη Revuelto, το κιβώτιο δεν βρίσκεται σε μία προέκταση του τούνελ της μετάδοσης, αλλά έχει μπει εγκάρσια για να εξοικονομηθεί χώρος. Το ογκώδες τούνελ της μετάδοσης παραμένει, άλλωστε είναι και δομικό στοιχείο φετίχ για αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων, αλλά τώρα πια φιλοξενεί την μπαταρία ιόντων λιθίου 3,8kWh του υβριδικού συστήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει μέσα σε μισή ώρα και σαν plug in υβριδικό μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτρικό.  

 

 

Σε ό,τι αφορά την ονομασία της, η Revuelto συνεχίζει την παράδοση της ονοματοδοσίας από θρύλους των ισπανικών ταυρομαχιών και σύμφωνα με τα κιτάπια του βάρβαρου αυτού αθλήματος, ο Revuelto ήταν ένας πολύ δημοφιλής ταύρος που μεσουράνησε στις καταλανικές αρένες του 1880. 

Η Sterato είναι μια Lamborghini διαφορετική από τις άλλες 

Ο κινητήρας της μπορεί να είναι γνώριμος σε διάταξη και κυβικά, αλλά μόνο αυτά δανείζεται από την πλούσια κληρονομιά των εμβληματικών κινητήρων της Lamborghini. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας αποδίδει από μόνος του 814 άλογα ενώ είναι και 17 κιλά ελαφρύτερος από αυτόν της Aventador, ενώ φτάνει 1.001 άλογα συνδυαστικής ισχύος με τη βοήθεια των τριών ηλεκτροκινητήρων. 

 

 

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της Revuelto  όμως δεν είναι ότι κατάφερε να βρει έναν τρόπο να παρατείνει τη ζωή του ατμοσφαιρικού της V12, αλλά ότι κατάφερε να εξελίξει τη σχεδιαστική της ταυτότητα χωρίς να φλερτάρει με την κιτς υπερβολή και ταυτόχρονα να καταφέρνει να θυμίζει Lambo από μακριά. Στοιχεία από τις Sian και Asteriοn, μαζί με την υβριδική τους τεχνολογία, συνθέτουν μια εξελικτική άσκηση και ταυτόχρονα ένα αντίο ενός κινητήρα που δεν ξέρουμε για πόσο καιρό θα είναι κοντά μας.    



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved