Αν νομίζεις πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι βαρετά, ρίξε μία ματιά στο νέο Audi e-tron GT

Η μάχη μεταξύ των εργοστασίων για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης δεν έχει κοπάσει ούτε στο ελάχιστο λόγω πανδημίας, το αντίθετο ισχύει μάλλον.

Θέλοντας να προλάβει τις εξελίξεις η γερμανική εταιρεία, αντί να περιμένει το τέλος της πανδημίας για να παρουσιάσει σε κάποια μεγάλη διεθνή έκθεση το νέο της ηλεκτρικό υπερόπλο ή να κάνει μία on line παρουσίαση όπως άλλοι, έκανε κάτι καλύτερο. Ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής του με φωτογραφίες από το εργοστάσιο του Neckarsulm, όπου και θα κατασκευάζεται σε μία αντικομφορμιστική κίνηση που δείχνει την εμπιστοσύνη των στελεχών της εταιρείας στο νέο ηλεκτρικό όχημα.

Πριν ακόμα κυλίσει τις ρόδες του το e-tron GT είναι ήδη ένα αυτοκίνητο που σπάει ρεκόρ. Αρχικά είναι το ισχυρότερο ηλεκτροκίνητο που έχει βγάλει ποτέ η Audi και το πρώτο που κατασκευάζεται αμιγώς σε γερμανικό έδαφος κάτι που δηλώνουν με υπερηφάνεια. Με το εργοστάσιο να χρησιμοποιεί αποκλειστικά οικολογικές πηγές ηλεκτρικής ενέργειας είναι και το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάζεται με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα. Το οικολογικό βιογραφικό του e-tron GT δεν σταματάει εδώ καθώς με το σύστημα Aluminium Closed Loop που εφαρμόζουν στην συναρμολόγηση του αμαξώματος, το αλουμίνιο που περισσεύει από την κατεργασία των τμημάτων, επιστρέφεται στον προμηθευτή για επανάτηξη και πάλι πίσω στην Audi ως υλικό κατασκευής.

Αυτά με τα οικολογικά και πάμε στα πιο ενδιαφέροντα όπως οι επιδόσεις. Για το 0-100 θέλει μόλις 3,5sec και με ταχυφορτιστή χρειάζεται μόνο 20 λεπτά για να φορτίσει στο 80% η μπαταρία των 90 kWh. Η όρεξη των Γερμανών έχει μόλις ανοίξει και πριν καλά-καλά βγει το νέο e-tron GT ήδη ανακοίνωσαν πως θα ακολουθήσει μία “RS” έκδοση όπως γίνεται και στα βενζινοκίνητα της γκάμας με την απόδοση να φτάνει στον αποστομωτικό αριθμό των 640 ίππων με τη χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων. Ακόμα πιστεύεις πως είναι βαρετά τα ηλεκτροκίνητα;



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved