«Δώσε μου λίγο το Twitter να ξεφλουδίσω το πορτοκάλι»

Κορυφαίος τύπος μεταμορφώνει διάσημα logos σε χρηστικά αντικείμενα.

Η πραγματική μαγκιά ενός πετυχημένου logo, είναι να το αναγνωρίζεις με την πρώτη ματιά. Βλέπεις για παράδειγμα το σήμα της Nike και δεν χρειάζεται να φέρνει μαζί του κάποια επιγραφή. Αυτό θα πει επιδραστικότητα. Σκέψου όμως την περίπτωση που ακόμη και το ίδιο το logo γίνεται  χρήσιμο.

Ο Ιάπωνας γραφίστας Taku Omura, αποφάσισε να μεταμορφώσει τα πιο διάσημα logo σε χρηστικά αντικείμενα. Αυτό της adidas γίνεται θήκη για στυλό. Με το Twitter καθαρίζεις πορτοκάλια. Το σήμα του Playstation γίνεται συνδετήρας.

Αυτά και άλλα πολλά τέτοια έξυπνα, στις φωτογραφίες που ακολουθούν.



2 SHARES
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies