Αν και η ταινία είναι βασισμένη στη ζωή της πυγμάχου Κρίστι Μάρτιν -την οποία υποδύεται η Σουίνι- έλαβε θετικές κριτικές από ορισμένους ειδικούς και γνώρισε θερμή υποδοχή στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, το ντεμπούτο της στα ταμεία ήταν απογοητευτικό: Μόλις 1,3 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office.
Δύο ημέρες μετά τη συγκινητική ανάρτηση της ηθοποιού στο Instagram, όπου δήλωνε «περήφανη» για την ταινία παρά τα αποτελέσματα, η φίλη της, Λόρεν Σάντσεζ, θέλησε να της δείξει δημόσια τη στήριξή της. «Μόλις είδα τη @sydney_sweeney στην ταινία @christy.movie. Πρέπει να πω ότι είναι μία από τις πιο δυνατές ταινίες που έχω δει ποτέ. Η ερμηνεία της είναι άξια Όσκαρ», έγραψε η σύντροφος του Τζεφ Μπέζος στα social media.
Η Σουίνι είχε επενδύσει πολλά στο «Christy», το οποίο έμοιαζε να είναι το ιδανικό «διαβατήριο» για να την καθιερώσει ως αστέρι. Και ίσως είναι και μια ευκαιρία να απομακρύνει το ενδιαφέρον του κοινού από την προσωπική της ζωή και το πρόσφατο σκάνδαλο της καμπάνιας της American Eagle. Η ίδια, μάλιστα, δεν έκρυψε την προσπάθειά της για την εντυπωσιακή μεταμόρφωσή της για τον ρόλο: Αποκάλυψε ότι έχασε 13 κιλά σε επτά εβδομάδες, προπονούνταν τρεις φορές την ημέρα, έκανε εντατικά μαθήματα πυγμαχίας και ακολούθησε αυστηρή διατροφή.
Johnny Depp is Back: Ο Σκρουτζ όπως δεν τον είδαμε ποτέ
Παρ’ όλα αυτά, οι πρώτες αντιδράσεις των κριτικών δεν ήταν αυτές που περίμενε. Από το BBC έως τον Guardian, τα σχόλια κυμάνθηκαν από ψυχρά έως απογοητευτικά. «Είναι αδύνατον να ξεχάσεις ότι πρωταγωνιστεί η Σίντνεϊ Σουίνι στην κλισέ ταινία Christy», έγραψε το BBC. Ο Guardian κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος: «Η ταινία απλώς δεν είναι καλή. Αποτυγχάνει να αναδείξει την προσπάθεια της Σουίνι».
«Steve» του Netflix: Πόσο αξίζει η μεγάλη επιστροφή του Cillian Murphy;
Κι όμως, το φιλμ του David Michôd είχε όλα τα φόντα για να αποτελέσει ένα ψυχογράφημα μιας γυναίκας που αρνείται να βγει «νοκ άουτ», μιας μαχήτριας που προσπαθεί να απεγκλωβιστεί από τον αόρατο μηχανισμό της καταπίεσης. Στην πράξη όμως, το αποτέλεσμα μοιάζει άνισο.
Η Σουίνι καταφέρνει να «χαθεί» μέσα στον ρόλο της, όμως ο Michôd δείχνει να αδυνατεί να αποδώσει με την απαραίτητη ένταση τις αφηγηματικές του προτεραιότητες, αφήνοντας το Christy να χάνει την ευκαιρία να μετατραπεί σε κάτι περισσότερο από ένα ακόμα sports drama.