Αν υπάρχει ένα προϊόν συνώνυμο του virality τότε αυτό είναι το Dubai chocolate, αφού με το λανσάρισμά του κατέκτησε στην κυριολεξία όλο τον πλανήτη. Δεν υπήρξε γωνιά του κόσμου που να μην έφτασε η σοκολάτα από το Ντουμπάι με αμέτρητες παραλλαγές. Σε όποιο περίπτερο και να σταθείς δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεις αυτή τη σοκολάτα γεμισμένη από φύλλο κανταΐφι και φιστίκι. Πώς συνέβη όμως αυτό; Και πώς φτάσαμε στο σημείο να υπάρχει παντού αυτή η ιδιαίτερη σοκολάτα; Επιστήμονες έρχονται να δώσουν τις απαντήσεις τους.
Πώς το Dubai chocolate έγινε το νέο viral;
Σύμφωνα με την Daily Mail, ο καθηγητής Charles Spence από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, υποστηρίζει ότι η επιτυχία της σοκολάτας οφείλεται κυρίως στο «φωτεινό» πράσινο χρώμα της γέμισης.
«Πρόκειται για μια ισχυρή οπτική αντίθεση: Το φωτεινό πράσινο σε αντίθεση με το καφέ της σοκολάτας» ακόμη είπε: «Αυτό την κάνει να ξεχωρίζει στις φωτογραφίες και να τραβά την προσοχή μας, καθώς μας ελκύουν τα οπτικά ενδιαφέροντα αντικείμενα».
Ο Άκης Πετρετζίκης έφτιαξε “Dubai chocolate μελομακάρονα” και διέλυσε όλες τις δίαιτες
Κάτι ανάλογο ισχύει και με το Aperol Spritz και το χαρακτηριστικό πορτοκαλί του χρώμα, το οποίο εντυπώνεται.
@theangelfoodie VIRAL DUBAI CHOCOLATE BAR ASMR EXTRA CRUNCHY ?? #dubaichocolate #dubaichocolatebar #dubaichocolates #asmr #crunch #crunchyasmr #crunchysounds #mukbang #fyp #foryou ♬ original sound - theangelfoodie
Πώς ξεκίνησε η ιδέα της πράσινης σοκολάτας;
Το Dubai Chocolate ξεκίνησε ως μια δημιουργία του αυτού του τύπου: Η εταιρεία Fix Dessert Chocolatier, με έδρα το Ντουμπάι, κυκλοφόρησε την πρώτη της σοκολάτα το 2021. Η ιδέα προήλθε από τη συνεργασία της Sarah Hamouda και του pastry chef Nouel Catis Omamalin. Η βασική σύνθεση περιλάμβανε: Ένα περίβλημα από γάλακτος σοκολάτα (milk chocolate), γέμιση κρέμας φιστικιού (pistachio cream) και ταχίνι, αλλά και τραγανά κομμάτια από φύλλο κανταΐφι.
Παρόλο που η παραγωγή ήταν περιορισμένη και απευθυνόταν κυρίως στην τοπική αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ), το προϊόν κατάφερε να ξεχωρίσει λόγω της μοναδικής του εμφάνισης, υφής και γεύσης.
@elektraps Making the viral Fix Chocolate bar “Can’t get Knafeh of it” ? #fixdessertchocolatier #fixchocolatier #dubai #dubaidessert #dubaichocolate #viral #viraltiktok #recipe #easyrecipe #pistachio #chocolate #pistachiochocolate #asmr #asmrsounds #foryourpage #greece #greecetiktok ♬ πρωτότυπος ήχος - elektraps
Πώς έγινε viral
Το φαινόμενο πήρε πραγματική ώθηση όταν η influencer Maria Vehera δημοσίευσε βίντεο στο TikTok όπου δοκίμαζε τη μπάρα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα συγκέντρωσε πολλές δεκάδες εκατομμύρια προβολές. Ο ρόλος των social media: Δημιουργήθηκαν βίντεο τύπου ASMR (ήχος και εικόνα του σπασίματος της σοκολάτας, του πράσινου γέμισματος) είναι ιδανικά για να εθιστεί κάποιος. Άρα το πληθωρικό γέμισμα, η νοστιμιά της σοκολάτας, αλλά και η εντυπωσιακή εμφάνιση, οδήγησαν τη σοκολάτα στην κορυφή του marketing.
Και κάπως έτσι φτάσαμε σε αυτό το viral φαινόμενο.