Στην εποχή της υπερπαραγωγής η Κλαυδία μας έβαλε τα γυαλιά

Μια 6η θέση σε Eurovision χωρίς καπνούς, φίλτρα και υπερβολές.

Στα χρονικά του φαίνεσθαι των εντυπωσιασμών και του "ό,τι να 'ναι, αρκεί να κάνει views", ήρθε μια φωνάρα στη φετινή Eurovision με το κομμάτι "Αστερομάτα" και μας έκλεισε το στόμα. Κυριολεκτικά.

 Τι θα ήταν η Eurovision χωρίς το Sex Appeal;

 

Η Κλαυδία Παπαδοπούλου (για τους πιο μυημένους: Klavdia) ανέβηκε στη σκηνή με μηδέν φανφάρες, χορευτικά, ούτε και περίπλοκα concept. Μόνο με ένα μικρόφωνο, ένα φόρεμα (όχι πιο εκκεντρικό από εκείνα της γιαγιάς σου στο Πάσχα) και μια αλήθεια στα μάτια που σε κολλούσε στον τοίχο. Και με αυτά τα "τίποτα", μας έδωσε την πιο εμφατική 6η θέση που έχουμε δει εδώ και χρόνια.

 

 

Το ίντερνετ; Την αποθεώνει και όχι άδικα. Γιατί η Κλαυδία δεν προσπάθησε να γίνει κάτι που δεν είναι. Δεν χρειάστηκε φαντασμαγορικά φίλτρα, ούτε παραγωγές εκατομμυρίων. Ήταν αυθεντική, αληθινή, και – μεταξύ μας – η μόνη που έμοιαζε να τραγουδάει με την ψυχή της κι όχι με το autotune.

Τελικά μας αρέσει το Αστερομάτα της Κλαυδίας;

Η επιτυχία της δεν είναι απλώς μια καλή θέση. Είναι υπευπενθύμιση ότι το ταλέντο, όταν υπάρχει, δεν χρειάζεται φαντεζί περιτύλιγμα. Ότι η αυθεντικότητα έχει ακόμα αξία. Και ότι η Ελλάδα μπορεί να στείλει ένα κορίτσι μόνο με τη φωνή της και να σκάσει μύτη στους τελικούς της Ευρώπης σαν να λέει: “Έτσι γίνεται, παιδιά.”

 

 Eurovision 2025: Τι γνώμη έχετε για τη Φινλανδή «Τσιτσιολίνα»;

Τελικά, ναι. Η Κλαυδία μας έβαλε τα γυαλιά. Κι αν συνεχίσει έτσι, θα χρειαστούμε όλοι και δεύτερο ζευγάρι.

 

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved