Τα λάθη στα Zoom meetings που μπορεί να σου κοστίσουν τη δουλειά σου

Η χαλαρότητα που έφερε η τηλεργασία και οι τηλεδιασκέψεις δεν χαλάρωσαν καθόλου τους προϊσταμένους.

Στα όσα δυσάρεστα έφεραν στην καθημερινότητά μας οι περιορισμοί και οι αλλαγές της πανδημίας, ένα μόνο πράγμα ξεχωρίζει σαν διαμάντι μέσα στη λάσπη, το ότι μπορούσαμε να δουλέψουμε με τις πυτζάμες χωρίς να σηκωθούμε από το κρεβάτι. Μερικές φορές όμως βυθιζόμαστε πολύ περισσότερο στην άνεση της τηλεργασίας και αυτό έχει οδηγήσει σε πολλά τραγελαφικά στιγμιότυπα που έχουν γίνει viral και σε κάποιες περιπτώσεις έχουν στοιχίσει τη θέση εργασίας κάποιου εργαζομένου. 

 

 

Συμφωνα με την Vyopta, εταιρεία που συλλέγει και αναλύει στατιστικά από εργασιακούς χώρους, μία στις τέσσερις αμερικάνικες εταιρείες προχώρησαν σε απολύσεις λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς ή λάθους κατά τη διάρκεια ενός Zoom meeting. 

 

 

Σε έρευνα που έγινε μέσα στο καλοκαίρι σε 200 εταιρείες που απασχολούν πάνω από 500 υπαλλήλους, διαπιστώθηκε ότι το 83% των υπαλλήλων ανέφεραν πως έγιναν μάρτυρες τουλάχιστον μία φορά μπροστά σε μια πειθαρχική παρατήρηση συναδέλφου τους. Η έρευνα δεν κατηγοριοποίησε τα λάθη που έγιναν κατα τη διάρκεια των τηλεδιασκέψεων, όμως αυτά αφορούν παραπτώματα όπως καθυστερημένο join, κακή σύνδεση internet, κατά λάθος αποκάλυψη ευαίσθητων πληροφοριών και φυσικά να μην ξέρει πότε να πατήσει το mute. 

 

 

H αυστηρότητα που έδειξαν οι προϊστάμενοι και τα αφεντικά σε αυτά τα λάθη δεν έχουν να κάνουν τόσο με τη φύση αυτών των λαθών και τη σοβαρότητά τους. Οι περισσότεροι εργοδότες πιστεύουν πως οι υπάλληλοί τους τεμπελιάζουν κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας και αναζητούν τρόπους να τους κάνουν να γυρίσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται στο γραφείο τους. 

Όμως αυτό δεν θα είναι ούτε τόσο εύκολο, ούτε καθολικό. Η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών στην Αμερική, το 97%, υπόσχεται ότι θα εφαρμόσει ένα υβριδικό μοντέλο που θα συνδυάζει κάποιες μέρες φυσικής παρουσίας στον χώρο εργασίας και κάποιες τηλεργασίας.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved