Η πολυτελής εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Lucid ενισχύει την εικόνα της με τη λάμψη του Timothée Chalamet, ανακοινώνοντάς τον ως τον πρώτο παγκόσμιο brand ambassador στην ιστορία της.
Ο Chalamet είχε εντοπιστεί για πρώτη φορά να οδηγεί ένα Lucid Air 1.050 ίππων το 2023, ενώ πλέον θα είναι το κεντρικό πρόσωπο στη νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας για το ολοκαίνουργιο Lucid Gravity SUV, το οποίο η Lucid χαρακτηρίζει ως «ένα πολυτελές SUV τριών σειρών, με την απόδοση ενός σπορ αυτοκινήτου».
Ο Akerho “AK” Oghoghomeh, ανώτερος αντιπρόεδρος marketing της Lucid Motors, δήλωσε σχετικά: «Ο Timothée ενσαρκώνει την τολμηρή δημιουργικότητα και το αδιαπραγμάτευτο όραμα που χαρακτηρίζει το brand μας. Αντιπροσωπεύει απόλυτα το “χωρίς συμβιβασμούς”, τόσο στην οθόνη όσο και εκτός. Μαζί θα δείξουμε τι είναι δυνατό όταν η καινοτομία συναντά την πολιτιστική επιρροή, για να οδηγήσουμε τον κόσμο μπροστά».
Στο επόμενο καλοκαιρινό festival, θα ντυθείς όπως ο Timothée Chalamet
Ο Chalamet έχει προταθεί δύο φορές για Όσκαρ και κέρδισε το Βραβείο Σωματείου Ηθοποιών (SAG) για την πολυσυζητημένη ερμηνεία του ως Bob Dylan στο A Complete Unknown του James Mangold το 2024. Μέσα στη χρονιά θα πρωταγωνιστήσει και στο Marty Supreme του Josh Safdie, ενώ το 2026 επιστρέφει ως Paul Atreides στο Dune: Μέρος Τρίτο του Denis Villeneuve.
Η συνεργασία διάσημων με μεγάλα brands έχει εξελιχθεί σε σταθερή τακτική για την ενίσχυση της απήχησης, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τον A$AP Rocky με τη Ray-Ban και τον Orlando Bloom με την Porsche Design. Η νέα καμπάνια της Lucid με τον Chalamet θα λανσαριστεί επίσημα στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ οι πρώτες εικόνες της κυκλοφόρησαν ήδη.