Ferrari 12Cilindri Spider: Το V12 που γράφει ξανά τους κανόνες του αντρικού ονείρου

Η Ferrari δηλώνει ξεκάθαρα: δεν φτιάχνει αυτοκίνητα για να τα κοιτάς, δημιουργεί εμπειρίες.

Κάποιοι ακολουθούν τις τάσεις. Άλλοι τις γράφουν στα παλιά τους τα λάστιχα. Η Ferrari, πιστή στον μηχανολογικό της ρομαντισμό, παρουσιάζει το 12Cilindri Spider, ένα αμάξι που λέει «όχι» στην ηλεκτροκίνηση και «ναι» στο άγριο, μελωδικό γκάζι ενός ατμοσφαιρικού V12. Και όλα αυτά, με την οροφή ανοιχτή και τον ήλιο να βάφει το τιμόνι στο κόκκινο της αδρεναλίνης.

Η Ferrari F50 του Ralph Lauren είναι ένας θρύλος που επιστρέφει

Με έμπνευση από τις εμβληματικές GT των ‘50s και ‘60s, το 12Cilindri Spider δεν είναι απλώς ένα ακόμα supercar. Είναι το σημείο όπου η παράδοση συναντά τη μοντέρνα τεχνολογία χωρίς να υποχωρεί ούτε εκατοστό. Μοτέρ 6.5 λίτρων, 830 ίπποι και ήχος που ξυπνάει τους νεκρούς. Από στάση στα 100 km/h σε 2.9 δευτερόλεπτα, και τελική που φλερτάρει με τα 340 km/h. Όλα αυτά, με το στροφόμετρο να φλερτάρει τις 9.500 στροφές.

 

ferrari6

 

Το εσωτερικό; Ακριβώς αυτό που φαντάζεσαι. Δέρμα ραμμένο στο χέρι, αλουμίνιο που θυμίζει cockpit αεροσκάφους και χειριστήρια που φωνάζουν «οδήγα με, όχι άγγιξέ με». Και φυσικά, manettino στο τιμόνι για να επιλέγεις ανάμεσα σε Comfort, Sport και Race. Ή αλλιώς, «πρωί, απόγευμα και βράδυ στη Ρώμη».

Το αναδιπλούμενο hardtop εξαφανίζεται σαν μαγικό κόλπο σε μόλις 14 δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει (έως 45 km/h), δίνοντάς σου την ελευθερία να ζήσεις την εμπειρία με τα μαλλιά (ή το κράνος) στον άνεμο.

Ποιο διαρκεί περισσότερο: ένα αυτόματο ή ένα χειροκίνητο αυτοκίνητο;

Το design είναι σινεμά. Μπροστινή μάσκα με αναφορά στην Daytona, αεροδυναμικές γραμμές εμπνευσμένες από sci-fi ταινία των 70s, και carbon-fiber buttresses πίσω από τα καθίσματα που είναι ταυτόχρονα αισθητική και λειτουργία. Όπως πρέπει.

 

 

Η Ferrari δηλώνει ξεκάθαρα: δεν φτιάχνει αυτοκίνητα για να τα κοιτάς, φτιάχνει εμπειρίες. Και το 12Cilindri Spider είναι το απόλυτο παράδειγμα. Δεν είναι απλά ένα convertible, αλλά ένα εργαλείο ηδονής για όσους καταλαβαίνουν τι πάει να πει purist driving.

Ποιο είναι το μεγάλο λάθος που κάνουμε όλοι οι Έλληνες με το αυτοκίνητο;

Με τιμή που ξεκινάει από τις μισό εκατομμύριο δολάρια, το θέμα δεν είναι αν μπορείς να το αγοράσεις. Το θέμα είναι αν έχεις τα καρύδια να το οδηγήσεις όπως του αξίζει. Πάρε μια γεύση στο παρακάτω άλμπουμ:

 



©2016-2025 Ratpack.gr - All rights reserved