16 Εκατομμύρια Ευρώ για ένα Μονοθέσιο; Στο Μονακό, λίγες ώρες μετά τη νίκη του Lando Norris, οι συλλέκτες «έσπασαν» όλα τα κοντέρ: η Ferrari που οδήγησε ο Schumacher στο 2001 έκανε… ποδαρικό στο ταμείο με τιμή κοντά στα 16 εκατ. €. Όχι απλώς πανάκριβη, το πιο ακριβό αντικείμενο του τεράστιου Schumacher που κυκλοφόρησε ποτέ σε δημοπρασία, ξεπερνώντας τα 12 εκατ. του F2003.
Γιατί τα περισσότερα σπορ αμάξια έχουν κόκκινο χρώμα;
Το #211 ξεκίνησε ως backup. Πριν από το 24 χρόνια, στις Σαββατιάτικες δοκιμές, μια σπασμένη ανάρτηση η οποία εξελίχθηκε ξαφνικά σε pole position: ο Schumacher αντικατέστησε το αρχικό μονοθέσιο και κατέκτησε το GP Μονακό, αφού μάζεψε τα κομμάτια του Coulthard της προβληματικής σε εκείνο τον αγώνα McLaren. Το θέαμα; Δύο Ferrari να κόβουν τη γραμμή του τερματισμού με μόλις 0,431″ διαφορά – εικόνα που κάθε petrolhead φυλάει σαν αγιογραφία.
Η Άγρια Ομορφιά Του V10
Δεν είναι «τίποτα», απλά 820 ίπποι. 17.000 στροφές και το βουητό εκείνου του V10 ακόμα στοιχειώνει τα αφτιά μας. Ο Ross Brawn, ο τεχνικός μάγος του Maranello, το χαρακτήρισε «το καλύτερο που φτιάξαμε ποτέ». Και κάπως έτσι έρχεται να εξηγηθεί γιατί δόθηκαν 16 εκ. ευρώ για μια δόση pure adrenalin-style.
Για τον Ross Brawn δεν υπάρχουν «θαύματα» στην F1
Τίτλοι, Ρεκόρ και… Scuderia Legacy
Με το #211, ο Schumacher σφράγισε τον 4ο τίτλο του, τσεκάροντας το τέταρτο αστέρι στο στήθος της Ferrari, ισοφαρίζοντας τότε τον μεγάλο Alain Prost. Όσο για την τιμή πώλησης του μονοθεσίου, όταν οι τιμές παίρνουν φωτιά, καταλαβαίνεις ότι δεν αγοράζεις μεταλλικά μέρη, αλλά όνειρα με το βάρος των 16 εκατ. ευρώ. Και όσο κι αν η καθημερινότητα μας θέλει τσιγκούνηδες, η Ferrari F2001 #211 μας θυμίζει πως κάθε άντρας αξίζει έναν V10 πονοκέφαλο.