To 250 Europa GT συνεχίζει το ταξίδι του ασταμάτητα από το 1955

Και τώρα ψάχνει ένα νέο σπίτι. 

Σχεδιασμένο για να δώσει στην racing ταυτότητα της Ferrari μία πιο αστική και καθημερινή εκδοχή, το 250 Europa GT έκανε πρώτη φορά το ντεμπούτο του στο Paris Motor Show του 1954 – και δεν ήταν μάλιστα λίγοι που το είδαν ως μια εναλλακτική πρόταση για το αυτοκίνητο του James Bond.

Από τα 43 μοντέλα που κυκλοφόρησαν μόλις τα 2 κυκλοφόρησαν σε έκδοση αλουμινίου, το ένα εκ των οποίων είχε στην κατοχή του ο πρίγκιπας Βερνάρδος της Ολλανδίας. Η Pinin Farina είναι υπεύθυνη για το κομψό αλλά σκόπιμο στυλ που καθόρισε ένα από πιο επιτυχημένα σχέδια της Ferrari στη δεκαετία του 1960.

europa2

Το 1960 το αυτοκίνητο έφυγε από τον βασιλικό στάβλο του πρίγκιπα Βερνάρδου και ταξίδεψε σε έναν γνωστό Βρετανό συλλέκτη στο Τσέλτεναμ του Ηνωμένου Βασιλείου, τον Τζον Χ. Μπέικερ. Ο κύριος Μπέικερ κράτησε το αυτοκίνητο για 12 χρόνια πριν το πουλήσει σε έναν άλλο Άγγλο, τον Άρθουρ Γκίμπσον, μέλος του κλαμπ Ferrari Owners της Αγγλίας.

 Την ίδια χρονιά ο Γκίμπσον έδειξε το αυτοκίνητο στη μοναδική εκδήλωση των μελών στο Prescott, όπου φωτογραφήθηκε και αργότερα παρουσιάστηκε στο περιοδικό Ferrari Club of America, «Prancing Horse». Στη συνέχεια, το Europa πέρασε στον επόμενο και τελευταίο Βρετανό ιδιοκτήτη του, τον Ron Francis στα τέλη της δεκαετίας του '70, προτού διατεθεί προς πώληση με την DK Engineering του Ντέιβιντ Κότινγκχαμ. Βρήκε αμέσως ένα νέο σπίτι, αυτή τη φορά στην Ελβετία, με έναν Ολλανδό συλλέκτη, τον Τιέμπο Βος, ο οποίος κράτησε το αυτοκίνητο για κάποιο χρονικό διάστημα πριν το πουλήσει σε έναν συμπατριώτη του Ολλανδό, ο οποίος ήταν ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου από το 1994 έως το 2001 περίπου, οπότε και πέρασε  στη Μασσαλία της Γαλλίας.

europa5

Το 2010 ο κινητήρας έλαβε μια κορυφαία ανακατασκευή με νέες βαλβίδες  αλλά και καθίσματα από την Goinin Moteurs. Ταυτόχρονα ανανεώθηκε και το χρώμα του. Το 2021 στάλθηκε στην Αμερική για να επισκευαστεί πλήρως από τον Πάτρικ Ότις και μετά τον Τσακ Ρέι της Grand Touring Entreprises.

Όλες οι εργασίες μαζί με την πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, κόστισαν περίπου 300.000 δολάρια. Τώρα, βρίσκεσαι στα χέρια της Schaltkulisse που ψάχνει το επόμενο γκαράζ ενός τυχερού. Και πλούσιου.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved