H Bugatti Mistral είναι το κύκνειο άσμα του επικότερου κινητήρα που φτιάχτηκε ποτέ

To τελευταίο αυτοκίνητο με τον 16κύλινδρο κινητήρα, τα 8 λίτρα, τα 4 τούρμπο και τα 1.600 άλογα, θα είναι είναι με ανοιχτή οροφή.

Η ίδια η Bugatti περιγράφει τη Mistral περισσότερο σαν μία γιορτή και λιγότερο σαν αυτοκίνητο. Η ηλεκτροκίνηση δεν κάνει εξαιρέσεις, ούτε καν για το απόσταγμα της τεχνολογίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης που είναι W16 της γαλλικής εταιρείας και αυτή τη φορά μπαίνει σε ένα κομψό μπουκάλι που λέγεται Mistral.

Μπορεί να βασίζεται και αυτή στη Chiron, όπως και άλλες ειδικές εκδόσεις όπως η Divo, η Centodieci, η La Voiture Noire κλπ. αλλά μόνο αυτή δίνει τη δυνατότητα στους δύο τυχερούς επιβάτες να ανεμίζουν τα μαλλιά τους χωρίς οροφή. Ο λόγος που προτίμησαν ένα κάμπριο αυτοκίνητο για το κύκνειο άσμα, είναι γιατί με αυτόν τον τρόπο θα έχει την ευκαιρία να ακουστεί καλύτερα για τελευταία φορά ο ήχος των 4 τούρμπο καθώς ρουφούν τον ατμοσφαιρικό αέρα. Ο αέρας αυτός μπαίνει στην εισαγωγή από το άνοιγμα που υπάρχει ανάμεσα στα δύο προσκέφαλα και με τέρμα γκάζι ρουφάει 70.000 λίτρα αέρα κάθε λεπτό προκειμένου να κινηθεί η Mistral σε ταχύτητες που κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής δεν έχει καταφέρει.

 

 

Με τελική 417 χαω και με 2,6 δεύτερα για το 0-100, η Mistral δεν εμποδίζεται από την απουσία οροφής για να τρέχει σαν πραγματική Bugatti. Η εμφάνισή της είναι η πιο άγρια που έχουμε δει. Το ρύγχος της έχει τραβηχτεί μπροστά με τη μάσκα σε σχήμα πετάλου να έχει αποκτήσει τρισδιάστατα χαρακτηριστικά. Το προφίλ της έχει γίνει πιο υποβλητικό με το κλασικό στρογγυλό E πίσω από την καμπίνα να παραμένει σαν υπογραφή του Ettore Bugatti, αλλά σε πιο λιτή εκδοχή. Το πίσω μέρος, αυτό που θα βλέπουν κυρίως όσοι τη συναντήσουν, κυριαρχείται από ένα μεγάλο Χ για τα φωτιστικά σώματα που ενώνεται σε μια υπογραφή της φίρμας σαν φως στοπ.

 

 

Η τιμή της κάθε μίας Mistral από τις 99 που θα παραχθούν έχει οριστεί στα 5 εκ.€ και έχουν ήδη προπωληθεί και λίγο πριν το ολοκληρωτικό πέρασμα της Bugatti στην ηλεκτροκίνηση υπό την αιγίδα της Rimac, ο πιο εντυπωσιακός κινητήρας όλων των εποχών φεύγει μέσα στο καταλληλότερο όχημα. Τα κάμπριο αυτοκίνητα έχουν δικαίως τη φήμη των λιγότερο χρηστικών αυτοκινήτων και αυτό είναι το ιδανικό περιτύλιγμα για έναν κινητήρα που δεν θα έπρεπε να υπάρχει, αλλά χαρήκαμε πολύ που ήταν ένα όνειρο που υλοποιήθηκε γιατί αυτό είναι το καύσιμο της εξέλιξης.