Η Aston Martin Bulldog  είναι και πάλι έτοιμη να γράψει ιστορία μετά από 50 χρόνια

Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ποντάρει για ακόμα μια φορά τα ρέστα του.

Κάθε φορά που η ανθρωπότητα προσπαθεί να φτάσει και να ξεπεράσει τα όριά της με όση τεχνολογία έχει στα χέρια της, γράφεται μια ενδιαφέρουσα ιστορία, ακόμα κι αν το τέλος της είναι κάπως άδοξο. Μια τέτοια είναι και η ιστορία της Aston Martin Bulldog, ένα αυτοκίνητο που κάποτε θέλησε να γίνει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να αποκτήσει αντίτυπα, η ιστορία του όμως γράφτηκε.

Όταν πήρε την απόφαση η Aston Martin να κατασκευάσει πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου το έκανε με τη βρετανική αποφασιστικότητα, αλλά και με την ακόμα πιο βρετανική παραξενιά. Χωρίς να έχει τους απαιτούμενους πόρους και την εμπειρία ξεκίνησε να φτιάχνει το Bulldog. Το όνομά του θυμίζει την κλασική βρετανική ράτσα σκύλου, σύμβολο μιας άλλοτε κραταιάς αυτοκρατορίας, αλλά η αλήθεια είναι ότι το δανείστηκε από ένα εκπαιδευτικό αεροσκάφος, την ταχύτητα του οποίου ζήλεψε. 

 

 

Ο στόχος των 320 χαω την ώρα δεν επιτεύχθηκε ποτέ επίσημα, αν και εκτιμήσεις της εταιρείας αναφέρουν πως η Bulldog είχε τη δυνατότητα να πιάσει τα 380 χαω. Τα σχέδια για βελτίωση και έστω περιορισμένη παραγωγή εγκαταλείφθηκαν γρήγορα. Η μία και μοναδική Bulldog πωλήθηκε από τον ίδιο τον CEO της Aston Martin σε αναζήτηση πόρων για την εταιρεία που βρισκόταν σε κρίση στα τέλη της δεκαετίας του ‘70, αρχές ‘80.

Όμως η Aston Martin δεν ξέχασε ποτέ εκείνη την υπόσχεση που είχε δώσει και δεν σταμάτησε να ψάχνει την Bulldog για να την δώσει τη θέση που της αξίζει στο αυτοκινητιστικό στερέωμα. Μετά από ένα ταξίδι με ενδιάμεσους σταθμούς σε Σαουδική Αραβία, Άπω Ανατολή και Αμερική, το βρετανικό πρώιμο hypercar γύρισε και πάλι πίσω. Η Aston Martin με τη βοήθεια του βρετανικού βασιλικού ναυτικού, για να υπογραμμιστεί ο εθνικός χαρακτήρας του στοιχήματος, έλυσε μέχρι τελευταίας βίδας την Bulldog. Ο στόχος με το που τελείωνε η συναρμολόγηση ήταν να πιάσει επίσημα τα 320, ή και παραπάνω χαω, ένα στοίχημα που μάλλον κερδίζει, τουλάχιστον με την εικόνα της.

 

 

Κάτω από το χαρακτηριστικό γωνιώδες σχήμα της με τους 5 κεντρικά τοποθετημένους προβολείς βρίσκεται ένα πολύ πιο ενισχυμένο σωληνωτό πλαίσιο. Σε αυτό στηρίζεται ο υπερκυβισμένος V8 κινητήρας που πήγε από τα 5,3 στα 5,7 λίτρα, ενώ τα δύο τούρμπο της Garrett πλέον δουλεύουν με πίεση 0,9 bar. Η Aston Martin πιστεύει ότι τα 650 άλογα που αποδίδει πλέον η Bulldog αρκούν για να πιάσει τον στόχο της, αλλά μέχρι τότε απλά σαρώνει ό,τι τρόπαιο βρει στα Concours d’Elegance με την αψεγάδιαστη ανακατασκευή της και την εξωτική της ομορφιά. Η ώρα της κρίσης σε κάποια πίστα πλησιάζει για την Aston Martin Bulldog…



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved