Η μεγάλη επιστροφή της τρίκυκλης Morgan

Μετά από έναν αιώνα περίπου η Morgan ανανέωσε το μηχανοκίνητο απωθημένο κάθε petrolhead.

Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από την παρουσίαση της τελευταίας έκδοσης της Morgan Three Wheeler. Ήταν η τελευταία με έναν μεγάλο δικύλινδρο κινητήρα μοτοσικλέτας σε εμφανή θεά και οι Βρετανοί μας είχαν υποσχεθεί σε ένα γλυκόπικρο αντίο πως η αγαπημένη τρίκυκλη Morgan θα επιστρέψει σύντομα σε ηλεκτροκίνητη μορφή. Αλλά μια εταιρεία σαν τη Morgan που τα κάνει όλα με τον δικό της μοναδικό τρόπο κατάφερε να ξεγελάσει για μια τελευταία φορά τον επικείμενο θάνατο των κινητήρων εσωτερικής καύσης. 

Η νέα ολοκαίνουργια Morgan Super 3 είναι τρίκυκλη, βενζινοκίνητη και αυθάδης απέναντι στα σύγχρονα πολιτικά ορθά αυτοκίνητα. Η διάταξη των τριών τροχών παραμένει γνώριμη, η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια είναι ακόμα σε κοινή θέα, όμως μπροστά κάτι λείπει. Ο κλασικός αερόψυκτος κινητήρας δεν υπάρχει πουθενά και το Super 3 έχει έναν κρυμμένο άσσο στο μανίκι του.

 

 

Κάτω από το αμάξωμά του υπάρχει ένας τρικύλινδρος κινητήρας 1500 κυβικών της Ford και μάλιστα ατμοσφαιρικός, με απόδοση 118 ίππων. Το «κρύψιμο» του κινητήρα έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές της βρετανικής βιοτεχνίας να δουλέψουν περισσότερο στην αεροδυναμική του τρίκυκλου με αποτέλεσμα ένα πιο γρήγορο και πιο οικονομικό αυτοκίνητο επιδόσεων. Το βάρους μόλις 635 κιλών Super 3 επιταχύνει στα πρώτα 100 χαω σε 7 δευτερόλεπτα ενώ δεν απαιτεί πάνω από 5,5 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ. 

 

 

Στο σαλόνι του, αν μπορεί κάποιος να το πει έτσι, υπάρχει ένας συνδυασμός γνώριμων και καινών δαιμονίων. ο κλασικός λεβιές ταχυτήτων είναι πάνω στο κιβώτιο του Mazda MX-5 όπως και στο προηγούμενο Three Wheeler, όμως τα όργανα είναι πλέον ψηφιακά, πραγματική επανάσταση για την παραδοσιοκρατική  Morgan. Σε συνέχεια των επαναστατικών στοιχείων, θα υπάρχει ακόμα και επιλογή για σύστημα πλοήγησης με επιπλέον οθόνη για το κατα τα λοιπά σπαρτιατικό εσωτερικό του Super 3.

 

 

Η τιμή του στις 42.000£ δεν μπορεί να αξιολογηθεί με αντικειμενικά κριτήρια, όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα πράγματα που αγοράζονται με την καρδιά και όχι με το μυαλό. Σίγουρα είναι αρκετά φτηνότερο από την προηγούμενη βενζινοκίνητη Three Wheeler με τον κινητήρα μοτοσικλέτας και αυτή ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία για να αποκτήσει κάποιος ένα ζωντανό κομμάτι της αυτοκίνησης που επιμένει αιρετικά για περισσότερο από έναν αιώνα. Ακόμα κι αν για τους περισσότερους από εμάς θα παραμείνει ένα όνειρο θερινής νυκτός η απόκτηση μιας τρίκυκλης Morgan, μπορούμε να παίξουμε για μερικές ώρες με τον configurator καθώς οι δυνατότητες customisation είναι τόσες πολλές που ξεπερνούν τους 200 διαφορετικούς συνδυασμούς.   

   



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved