To νέο Range Rover θέλει να σταματήσει τη συζήτηση για το πιο πολυτελές SUV

Χωρίς το πρώτο Range Rover μπορεί να μην υπήρχαν σήμερα τα πολυτελή SUV και αυτή την κληρονομιά θέλει να τιμήσει η Land Rover.

Κάθε κατηγορία αυτοκινήτου έχει τον αδιαφιλονίκητο ηγέτη της, δεν είναι ντε και καλά το καλύτερο δείγμα της εκάστοτε κατηγορίας, αλλά αυτό που την ορίζει ως τέτοια. Για τα μικρομεσαία είναι το VW Golf, για τα πολυτελή σεντάν είναι η S-Class της Mercedes και για τα πολυτελή SUV είναι το Range Rover. Μπορεί στο παιχνίδι των πολυτελών SUV να έχει παρατηρηθεί μεγάλος συνωστισμός τελευταία με τα Lamborghini Urus, τις Rolls Royce Cullinan κλπ, όμως το Range Rover παραμένει το σημείο αναφοράς.

Στη νέα του ολοκαίνουργια γενιά, το Range Rover είναι μια τετρακίνητη έκθεση τεχνολογίας που εξακολουθεί να μην φοβάται να πατήσει τα λάστιχά του στο χώμα. Η γκάμα του νέου Range Rover θα είναι πιο πλήρης από ποτέ και εκτός των εκδόσεων με μακρύ και κοντό μεταξόνιο, θα υπάρχει η γρήγορη έκδοση SV, αλλά και μια 7θέσια για πρώτη φορά. 

 

 

Η εξωτερική του σχεδίαση ακολουθεί μια όσο το δυνατόν πιο λιτή προσέγγιση με τις γραμμές να παραπέμπουν ευθέως στο κλασικό σχήμα του Range Rover, χωρίς όμως καμία περιττή φιοριτούρα. Αυτό έχει δημιουργήσει μια πιο αεροδυναμική καρότσα κατά 12% και κατά 24% πιο αθόρυβη από τον αέρα.  

Στους κινητήρες υπάρχουν δύο επιλογές στην αρχή, με μια τρίτη πιο ενδιαφέρουσα να ακολουθεί. Ο πρώτος είναι ένας V8 4,4 λίτρων με turbo και 530 άλογα, με τη δεύτερη να είναι πιο λογική με έναν εξακύλινδρο 3 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ο συνδυασμός των οποίων αποδίδει 510 ίππους. Μέσα στο 2024 θα καταφτάσει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα φέρει το Range Rover στη νέα εποχή. 

 

 

Το εσωτερικό του φωνάζει από μακριά «μέλλον» χωρίς να έχει καμία σχέση με το διαστημικό εσωτερικό των Tesla. Παραμένει εντελώς «αυτοκινητάδικο» με την πολυτέλεια να υποδηλώνεται από τη λιτή σχεδίαση και τα υλικά χωρίς κανένα περιττό μπιχλιμπίδι και διακόπτες. Όλα ελέγχονται μέσω της κεντρικής touchscreen των 13,1 ιντσών, ακόμα και το στρατιωτικών προδιαγραφών σύστημα φιλτραρίσματος του εξωτερικού αέρα, σαν αυτό που είδαμε πρώτη φορά στο νέο Defender. 

Σίγουρα το νέο Range Rover δεν απευθύνεται σε όλους, με αρχική τιμή στην Αγγλία λίγο κάτω από τις 100.000 λίρες παραμένει premium, όμως είναι ένα SUV για όλους όσους μπορούν να το αποκτήσουν. Αυτό σημαίνει ότι για τις εσωτερικές επενδύσεις, δίπλα στην επιλογή του φίνου δέρματος, έχει προστεθεί και αυτή της vegan επένδυσης ώστε το νέο Range Rover να μπορεί να απευθυνθεί πραγματικά σε όλους. Μάλλον καλά τα κατάφερε η Land Rover μέχρι την επόμενη δεκαετία.     

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved